Mroczne serce w dwóch odsłonach

Cześć!
Witam Was w niedzielny wieczór. Mam proste zdobienie, które bez problemu wykonacie, mając tylko kolor i bez profesjonalnych narzędzi - zamiast pędzla można zawsze wykorzystać wykałaczkę ;)


Do wykonania tego prostego wzoru typu negative space użyłam jedynie produktów marki Golden Rose. Obecnie, moje pudła są wypełnione w 7/8 lakierami tej właśnie marki. Uwielbiam również ich kosmetyki, a wszystko jest świetnej jakości w niskiej cenie!


W ruch poszła baza Smoothing Base Nail Foundation. Następnie wszystkie paznokcie (oprócz tych na palcach serdecznych) pokryłam czarnym lakierem Rich Color 36, który swoją drogą dobrze kryje, bo wystarczą dwie warstwy, a do tego nie schnie długo. Później, cienkim pędzelkiem wyrysowałam sobie coś na kształt serduszka i wypełniłam pędzelkiem od lakieru. Ten krok powtórzyłam, by uzyskać pełne krycie. Potem nałożyłam top, by wyrównać powierzchnię. Dla tych, co lubią błyszczące pazurki, przygoda się kończy i mamy piękny i trwały manicure gotowy.




Ja poszłam krok dalej i dołożyłam warstwę topu matującego Matte Top Coat. Całość nabrała innego wymiaru i z takimi paznokciami chodziłam 6 dni - trzymały się bez uszczerbku. Myślę, że gdyby nie chęć zmiany, to byłyby ze mną dużo dłużej :)





Co sądzicie? Proste w wykonaniu? Wolicie mat czy błysk?

P.S. Przepraszam za suche skorki, miały słabszy dzień :(

Udostępnij ten post

34 komentarze :

  1. Lakiery z GR są jednymi z lepszych z którymi pracowałam ;).
    Mani piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie przepadam za matem, ale w takim wydaniu mi się wyjątkowo podoba i bardziej nawewt mi tu pasuje niż błysk ;

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się wersja w macie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie podobają się obie, nie mogłam się zdecydować :P

      Usuń
  4. Generalnie lubię błysk ale w tym przypadku zdecydowanie wolę mat ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za matem, ale w wersji błyszczącej paznokcie prezentują się zjawiskowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie wygląda to zdobienie w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno z ładniejszych zdobień jakie widziałam ostatnio <3 Myślę że spróbuję stworzyć coś w podobnym klimacie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, bardzo mi miło! Dziękuję! Daj znać, jak coś stworzysz ;)

      Usuń
  8. WOW! Great shimmer of the black colour :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mat wygląda obłędnie w tym wykonaniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam Golden Rose. :) Matowe świetne, takie minimalistyczno-eleganckie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Matowe sa po prostu boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. W macie genialnie 😍😍😍 ja uwielbiam połysk, ale są przypadki w którym mat zdecydowanie wygrywa 😍😍😍

    Bardzo się cieszę, że się Tobie podoba nowa odsłona bloga😊 starałam się żeby był czytelny i wygodny w użytkowaniu😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mat ma w sobie "to coś" jednak ;)

      Tak! Udało Ci się, jest genialny, bardzo wygodnie się z niego korzysta :)

      Usuń
  13. Piękne, ale chyba mat bardziej mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!