Bandage bodycon dresses - Rosegal wishlist #1

Cześć!
Kilka dni temu dałam Wam znać o moim pomyśle na urozmaicenie notek na blogu. Mam nadzieję, że całość dojdzie do skutku dlatego też mam dla Was kolejny post z wishlistą. Tym razem wybrałam sklep Rosegal i wybrałam kilka sukienek, które będą świetne jako wieczorowe stylizacje. Wszystko dzięki uprzejmości June :)


W pierwszej kategorii Bandage Bodycon Dress znajdziecie dopasowane sukienki. Bardzo lubię takie modele, choć nie zawsze wyglądają na mnie korzystnie. Wolę te z odkrytymi ramionami niż z kołnierzykiem, jednak nie znaczy to, że  i w takich nie chodzę :) Jestem dość szczupła i jeśli chodzi o te modele sukienek, to po prostu ciężko na mnie coś dobrać, by wyglądało naprawdę ładnie.


W drugiej natomiast - Wine Red Prom Dress - sukienki, które będą świetne na bale, studniówki lub inne tego typu imprezy. Wybrałam je w kolorze czerwonego wina - moim ulubionym.


Macie swoje typy? Który z przedstawionych przeze mnie egzemplarzy spodobał Wam się najbardziej? ;)

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Całkiem ładnie się prezentuje ale w żadnej siebie nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten kombinezon w paski z pierwszego kolażu!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna w sumie mi się nie podoba, ale ja nie nosze sukienek i to dlatego ;

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!