Golden Rose - zdobienia graficzne

Cześć! :)
Zdobienia graficzne i geometryczne robią furorę w świecie paznokciowym. Zapewne większość z Was wie, że uwielbiam tworzyć zdobienia, które są łatwe, szybkie, a zarazem efektowne. Tak też się stało. Przygotowałam 5 stylizacji, które sprawdzą się na każdą okazję i wpisują się w obecne trendy, a wszystkie zostały wykonane lakierami Golden Rose :) W dodatku, do wielu z nich nie potrzebujecie więcej niż dwóch kolorów!


Kropki - połowa mojego Instagrama i Facebooka jest zajęta właśnie przez te kropeczki, które swoje źródło mają prawdopodobnie na pokazach mody. Do ich wykonania wykorzystałam lakiery Color Expert 101 oraz Rich Color 35.




Łańcuszek - tu kropeczka, tam trójkącik i dzięki lakierom Color Expert 99, Rich Color 35 oraz Nail Art 106 wyszło coś na styl łańcuszka.




Oko - prostota jest kluczem, więc wystarczy kilka kresek i mamy szybkie oko na lakierze Color Expert 103, które wykonacie lakierem Rich Color 35 oraz Metals 101. Na koniec użyłam topu Matt Top Coat.




Kreski - na białym lakierze Rich Color 76, korzystając z Metals 108 i 114 machnęłam kilka razy pędzelkiem używając techniki dry brush. Następnie wykonałam 3 proste linie lakierem Nail Art 106 i całość pokryłam topem Matt Top Coat, który dał zmrożone wykończenie.




Trójkąt - do delikatnego lakieru Ice Chic 09 użyłam bieli Nail Art 101 i namalowałam trójkąt na jednym z paznokci. Na kolejnym kilka krótkich kreseczek i kropkę.




Co sądzicie o tych zdobieniach? Macie wyrobioną opinię na temat panujących trendów?

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Ostatnie zdobienie najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wie ktore ładniejsze wszystkie piekne

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sliczne :) Kreseczki najbardziej mojsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za mną ostatnio niesamowicie chodzą takie proste formy graficzne! Nie tylko na paznokciach, ale zdecydowanie to właśnie na paznokciach się na nie decyduje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestowałam obie i uważam, że też są fajnymi produktami :) Różnice są niewielkie i wybór między nimi to już chyba tylko kwestia dopasowania do swojej płytki paznokci oraz swoich potrzeb :)

      Usuń
  5. Hmm takie delikatne i "nowoczesne" zdobienia chyba nie są dla mnie :D Chociaż najbardziej spodobały mi się "kreski" w metodzie dry brush :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się bardzo podobają takie proste zdobienie, ale mam antytalent do malowania ręcznego nawet zwykłych, prostych linii, więc rzadko je robię. ;) Twoje są super, urzekły mnie te różowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się takie graficzne zdobienia i faktycznie im prościej tym lepiej ;) kropki i trójkąty są zawsze spoko, ale chyba najbardziej podoba mi się oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się zdobienie nr 2 - bomba! A jakie krótkie pazurki :) nie poznałabym chyba :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczko bardzo mi się podoba! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się te matowe rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow piękne :) Takie delikatne, a bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przedostatnie są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe zdobienia:) ja na zwykłych lakierach bym chyba nie umiała zdobień:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!