Płytka do stempli - BP-L063

Cześć :)
Jakiś czas temu dotarła do mnie kolejna paczuszka z cudownościami od Born Pretty Store, w tym płytka BP-L063. Moim zdaniem nada się na wiele okazji, np.: Dzień Dziecka albo Halloween.


Chcąc sprawdzić, jak sobie poradzi, wykonałam bardzo proste mani z użyciem lakierów do stempli BPS. Wybrałam wzór z motylkami. Sama mam jeszcze problem z idealnym pobieraniem wzorów z płytek, ale idzie mi coraz lepiej, także przepraszam za ewentualne niedociągnięcia.


To mani nie przypadło mi za bardzo do gustu, ale chciałam jak najszybciej zobaczyć, jak płytka będzie działać :) Wzory pobierane były bez problemu. Wyszły ostre, z niewielkimi ubytkami. Grawer jest na tyle głęboki, że z łatwością można przenieść na stempel też inne wzory. Jej wymiary to 12 x 6 cm, czyli standard dla prostokątnych płytek BP. Najczęściej możecie złapać ją w dziale Nail Art za 2,59$ na promocji - KLIK.



Zawsze przed rozpoczęciem pracy z nowym produktem pamiętajcie o ściągnięciu niebieskiego folii zabezpieczającej!



Zdobienie wykonałam lakierami do stempli o numerach #10 oraz #13, lakierem bazowym pod stemple była biel Golden Rose Rich Color 76, a neonowy róż to ORLY No Regrets.


Przypominam, że posiadam kod rabatowy, który upoważnia Was do otrzymania 10% na całe zamówienie - LAKK31.



Co sądzicie o tych pazurkach? ;)

Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. Czepiasz się ;) Śliczne są <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa ta płyteczka ; ja nigdy nie wybieram takich wzorów, ale sama nie wiem dlaczego;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo się nad nią zastanawiałam, ale się skusiłam ;)

      Usuń
  3. Ja znowu musze pokochać sie z hybrydami, ale mani jest piekne a plytka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, zanim przeczytałam, myślałam że to kokardki, a nie motylki. :P Bardzo fajnie się odbiły, a płytka w ogóle jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to świetnie wygląda! Na białej bazie zdobienia zawsze prezentują się lepiej
    :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, a mnie zupełnie nie podchodzi :P

      Usuń
  7. Fajne wzory ma ta płytka ;-D Nie wiem czy sama miałabym pomysł na jej wykorzystanie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa płytka, ma wiele śmiesznych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądają te wzory ;) ja właśnie dostałam tą płytke ale nie odbija się niestety :( praktycznie płytka jest gładka, myślę, że za płytko zostały wyrzeźbione wzory :(

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!