Golden Rose Rich Color - 88-94 + lakiery do zdobień

Cześć!
Przygotujcie się, bo mam dla Was prawdziwego tasiemca. Weźcie sobie herbatę, kawę albo inny napój, ewentualnie jedzenie, jeśli takowe preferujecie i zapraszam do czytania :)
Dzisiaj trochę o lakierach marki Golden Rose, ale tym razem rzucamy na tapet serię Rich Color. Tych mam najmniej w swoich zbiorach i przyszedł czas na przetestowanie kilku egzemplarzy, ponieważ biel jest moją ulubioną. Czy te też spełniają moje oczekiwania? Oprócz samych lakierów, które nakładamy na płytkę, mam też czwóreczkę do zdobień - prawdziwa gratka dla fanek ręcznych malunków na paznokciach ;)


Zacznę od samych lakierów Rich Color. Producent zapewnia, że lakiery kryją już przy pierwszej warstwie, mają dobrą trwałość i oszałamiający błysk. Co do krycia, to już po pierwszym użytym przeze mnie kolorze nie jestem w stanie się zgodzić, ale o tym za chwilę. Trwałość jest w porządku. U mnie, nie trzymają się tak dobrze jak te z serii Ice Chic, ale tu nie ma dużej różnicy, bo wytrzymują na moich paznokciach przez 5-6 dni, co jest świetnym wynikiem. Oceniając błysk - dają radę bez topu, ale by wyglądały tak, jak tego pragnę, to potrzebują warstwy lakieru nabłyszczającego. Konsystencję mają przyjemną. Nie są gęste i nie spływają na skórki. Znajdują się w prostokątnych buteleczkach o pojemności 10,5 ml, czyli standardowej jak na GR. Cena to 6,90 zł za sztukę.

Lakiery do zdobień, czyli Golden Rose Nail Art pozytywnie mnie zaskoczyły. Znajdują się w smukłych, wysokich buteleczkach z długim i bardzo cienkim pędzelkiem. Są dobrze na pigmentowane i rzadkie, ale trzeba z nimi szybko pracować, bo gęstnieją w trakcie pracy. Czas schnięcia jest podobny do tego, w jakim schną tradycyjne lakiery - w tym przypadku odbywa się to troszeczkę krócej, bo zazwyczaj nakładamy bardzo cieniutkie warstwy przy zdobieniu, ale precyzując, to około 10 minut. Nie wymagają pokrycia topem, ale ja zawsze to robię, by wyrównać powierzchnię i odpowiednio zabezpieczyć wzór. Butelka mieści 7,5 ml lakieru i kosztuje 5,90 zł/szt.

W takim razie przechodzimy do prezentacji Rich Color. Znów mamy kilka odpowiedników kolorów wybranych przez Pantone (wersja z lakierami Ice Chic - KLIK):
88 - perłowa biel z niebieskim shimmerem, która kryje po 3 warstwach. Na wzornikach pokazałam ją na bazach białej (GR Rich Color 76), jasnoniebieskiej (GR Rich Color 92) oraz czarnej (GR Rich Color 35); Przepraszam za zalane boczne wały, nie zauważyłam tego wcześniej :(






89 - jasnoróżowa baza z różowym shimmerem i złotymi, nieco większymi drobinkami, kryje po 3 warstwach; na wzornikach jest na białej (GR Rich Color 76), koralowej (GR Express Dry 36 i czarnej bazie (GR Rich Color 35)





90 - czerwień z dużą domieszką brązu, który kryje po 1 warstwie




91 - bardzo jasny pudrowy róż, pomiędzy nim a bielą jest niewielka różnica; to właśnie za niego chwyciłam najpierw i ogromnie się zawiodłam, bo ma bardzo wodnistą konsystencję, a efekt, który możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach wymagał ode mnie aż 4 warstw, nie tego oczekuję od lakierów, których nazwa sugeruje wysoką pigmentację





92 - jasny błękit, kryje po 3 warstwach





93 - nasycony, królewski granat, kryje po 2 warstwach





94 - prawdziwy pomarańcz, kryje po 1 warstwie





Wykorzystując powyższe lakiery i te z serii Nail Art wykonałam również kilka stylizacji:

Ze srebrem o numerze 121 najlepiej komponował mi się róż. Postanowiłam wykonać zdobienie, które sprawdzi się na każdą okazję, a w szczególności na ślub. Całość miała przypominać french ;)




Chcąc wykorzystać jak najwięcej kolorów lakierów do zdobień wybrałam 89 jako bazę i namalowałam paski. Wykorzystałam numerki 101, 113, 121. Niestety, te brokatowe nie chciały się schować pod topem i nie wyszło mi to zbyt równo.



Do ostatniego zdobienia wybrałam pomarańcz nr 94. Nie chciałam zatracić tego pięknego koloru i postawiłam na geometryczny wzór. To chyba podoba mi się najbardziej ze wszystkich.




Dla najwytrwalszych mam również niespodziankę!


Przygotowałam małe rozdanie, które potrwa tydzień. Zasady są proste, wystarczy:

  • Polubić fanpage Golden Rose Polska - KLIK
  • Polubić fanpage Lakierowe Rewolucje - KLIK
  • Zostawić komentarz pod zdjęciem z informacją o rozdaniu (na Facebooku) o treści „Biorę udział”
  • Będzie mi również bardzo miło, jeżeli zaobserwujecie mnie na Instagramie (KLIK) i dodacie mojego bloga do obserwowanych (o ile jeszcze tego nie robicie)
I gotowe! Prawda, że to nieskomplikowane? Do wygrania zestaw 5 lakierów z najnowszej kolekcji Golden Rose Rich Color (88, 89, 90, 92, 93) wraz z preparatem do usuwania skórek. Powodzenia :)



Dziękuję Golden Rose Polska za możliwość przetestowania produktów. Fakt ten nie ma wpływu na moją opinię.


Używacie lakierów Rich Color lub Nail Art? Co o nich sądzicie?

Udostępnij ten post

38 komentarzy :

  1. Mam Rich Color, kupilam je glownie do stempli, ale mam juz rozpisane pare mani z ich wykorzystaniem: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że jeśli chodzi o Rich Color, to trzeba trafić na dobre kolory, by nadały się do stempli ;)

      Usuń
  2. Kiedyś miałam te lakiery do zdobień i byłam z nich zadowolona :) kolory 91,92 i 93 są bajeczne *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne! Uwielbiam lakiery GR za świetne krycie, doskonałą jakość oraz niską cenę 😊. Niestety nie mam talentu do wzorków, najczęściej noszę jednolite pazurki. Kocham niebieskości, dlatego moi faworyci to numer 92 (od dawna poluję na taki odcień!) i 93. Czy ta pomarańczka jest neonowa? 😊 Na zdjęciu wygląda bardzo soczyście!
    Pozdrawiam!
    Lakiery.z.pazurem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też najczęściej noszę jednolite paznokcie :) Pomarańcz neonowym nie jest, ale jest ekstremalnie nasycony! Tak jak prezentuje się na zdjęciach, tak też wygląda na żywo. Jest boski!

      Usuń
    2. Muszę w takim razie zwrócić na niego uwagę przy zakupach na wysepce Golden Rose ☺. Wygląda naprawdę soczyście!

      Usuń
  4. Mam kilka lakierów z serii Rich Color i o dziwo wszystkie które mam (nawet te jasne) kryją po 2óch warstwach, więc całkiem nieźle. Z prezentowanych przez Ciebie najbardziej spodobał mi się chyba ten czerwony ceglany (90) i niebieski (92) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to kwestia egzemplarza i długości pazurków :)

      Usuń
  5. Ten czarny do zdobien idealnie nadaje sie do stemplowania :) Mam kilka lakierow z tej serii i ze wszystkich jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się ta ceglana czerwień ;) perłowe nie przypadły mi do gustu. Z tymi lakierami do zdobień nie miałam jeszcze styczności, ale słyszałam, że biały i czarny nadają się do stempli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, myślę, że te stripery mogą sprawdzić się w roli takich lakierów :)

      Usuń
  7. Przyznam, że podoba mi się to złoto! Ale jak tylko zobaczyłam błękit to przepadłam *.*

    Bardzo mi miło! Daj znać jak tylko stworzysz coś podobnego, bardzo chętnie zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kolorki :) szkoda, że te jaśniejsze potrzebują aż tylu warstw. Mam kilka lakierów z serii Rich Color, ale ciemnych, i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie wszystkie się spisały. Tak też się zdarza. Generalnie, seria Rich Color jest bardzo dobra, mam kilka innych kolorów i mi się sprawdzają :)

      Usuń
  9. Piękne są :) Ale lakier jak to lakier, jeden spisze się lepiej, inny gorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory :P
    Ja jednak od dłuższego czasu używam hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze zdobieniami wyglądają i niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te perłowe mi się nie podobają, ale pozostałe są piękne (granat w szczególności). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perłowe są dość specyficzne, ale reszta jest mega :)

      Usuń
  13. Błękit, granat i pomarańcz są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam kilka takich lakierów do zdobień, ale ich nie używam

    OdpowiedzUsuń
  15. Geometryczne zdobienie jest przepiękne! W ogóle - masz bardzo ładne, długie paznokcie, bardzo podoba mi się ich kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne kolorki! Szkoda, że Indigo nie ma jeszcze takich perełkowych odcieni - malowałabym! <3 Królewski granat jest też boski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wkrótce wejdą na rynek. Ja czekam na najnowszą kolekcję Natalii, bo coś czuję, że to będą moje kolory :)

      O tak, granat jest genialny!

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!