Golden Rose Ice Chic - 120-127

Cześć! :)
Ostatnio była mała odskocznia w postaci wishlist. Mam nadzieję, że takie posty Wam nie przeszkadzają :) Nie będzie to częste u mnie, także dla osób, które są nastawione jedynie na paznokcie na moim blogu - uspokajam - nie będzie tego wiele. To, co robię, jest dla mnie pasją i nie będę chciała zastępować tego niczym innym. Dodatkowo zawiadamiam, że od dwóch tygodni jestem w nowej pracy i muszę wpaść w rytm, także ewentualna cisza tutaj czy na moich mediach społecznościowych może wynikać z mniejszej ilości czasu, jaki mogę poświęcać na przyjemności, przy czym muszę jeszcze nauczyć się odpowiedniej organizacji w tym przypadku, także proszę o wyrozumiałość. To tyle słowem wstępu, a teraz przechodzimy do tematu tego postu.


Marka Golden Rose wypuściła niedawno na rynek nowe kolory z serii Ice Chic (118-127). Jako że ta seria lakierów do paznokci jest moją ulubioną, to postanowiłam przetestować większość z nich, szczególnie że nowe egzemplarze są naprawdę piękne i będą idealne na lato! Kolory te świetnie wpisują się w odcienie wybrane przez Instytut Pantone na 2017 rok ;)
Co do kwestii technicznych - tutaj wypada to podobnie jak w przypadku poprzednio używanych przeze mnie lakierów Ice Chic. Są one niezbyt rzadkie (choć zdarzają się wyjątki), ale też nie za gęste - takie w sam raz. Pigmentację mają rewelacyjną i odnoszę wrażenie, że im nowszy kolor, tym ta aplikacja jest gładsza, płynniejsza, a pigmentacja lepsza (ale to też zależy od danego egzemplarza).
Linia tych lakierów charakteryzuje się wysokim połyskiem, także nie trzeba używać top coat'u, ale i długotrwałą formułą, dzięki czemu lakier utrzymuje się bez odprysków na naszych paznokciach do 7 dni! Zamknięte są w 10,5 mililitrowych buteleczkach, które ułatwiają przechowywanie. Szybko schną, więc nie trzeba się martwić, że tuż po pomalowaniu zrobią nam się wgniecenia.


Czas na kolory!
120 - biały perłowy lakier z niebieską poświatą, polecam używać go na kolorową bazę, w przeciwnym razie potrzebuje 3 warstw do pełnego krycia, tak jak możecie zauważyć to na poniższych zdjęciach. Na białej bazie (GR Rich Color 76) wybijają się jego białe tony, na jasnym błękicie (GR Ice Chic 124) tworzy delikatną taflę, która pięknie przyozdabia ten kolor, a na czarnej (GR Rich Color 35) zdecydowanie widać jego niebieską naturę i tworzy ciekawe, frostowe wykończenie.







121 - złota perłowa baza, w której zatopione są niewielkie różowozłote drobinki i mnóstwo różowego shimmeru, dzięki czemu całość tworzy wykończenie typu rosegold, także dla maniaczek takiego koloru, to będzie strzał w 10. Samodzielnie kryje po 3 warstwach, ale nałożony na kolorową bazę wymaga tylko jednej. Moim zdaniem, najlepiej prezentuje się na czerni (GR Rich Color 35), bo najbardziej widoczne są wtedy jego różowe tony i tak jak w przypadku poprzednika wydaje się frostowy. Na bieli (GR Rich Color 76) wygląda na taki brudny, ale na koralowym (GR Express Dry 36) jest uroczy i tworzy ładnie błyszczącą taflę wróżkowego pyłku.







122 - kolor zbliżony do koloru Redwood, to malinowa czerwień wymieszana z brązem. Prezentuje się bardzo ciekawie, jest niezwykle oryginalny. Kryje już po pierwszej warstwie, ale jakby pojawiły się niewielkie prześwity to druga, bardzo cieniutka wszystko wyrównuje.






123 - zieleń Greenery, czyli trawiasty, pastelowy, ale przygaszony odcień. Kryje po dwóch warstwach.






124 - jaśniejsza wersja koloru Island Paradise, co za tym idzie, to jasny, ekstremalnie rozbielony, pastelowy błękit. Jego konsystencja różni się troszkę od lodowych braci, bo jest bardziej wodnisty, przez co traci na pigmentacji i kryje dopiero po trzech warstwach.





125 - Niagara, to brudny i rozjaśniony atramentowy niebieski, który kryje po jednej warstwie.






126 - nasycony, królewski granat, nazwany przez Pantone Lapis Blue, który moim zdaniem, jest idealnym odpowiednikiem koloru Magnifique od Indigo Nails i kryje po dwóch warstwach.






127 - Pink Yarrow, to biskupi kolor. Kojarzy mi się z jakimiś kwiatami ;) Dodatkowo świetnie kryje, bo już po pierwszej warstwie.






Jestem zakochana w tych kolorach i nie wiem, który z nich miałby być moim ulubieńcem. Mogłabym nosić je wszystkie razem. Jeśli jesteście chętne na zakup chociażby jednego z tych lakierów, to do końca lipca trwa promocja i możecie dorwać je za jedyne 5,90 zł! :)


Dziękuję Golden Rose Polska za możliwość przetestowania produktów. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.


Który z kolorów podoba Wam się najbardziej? Skusicie się? :)

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Najbardziej podoba mi się zielony,reszta dość pospolita.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwień i róż kupiły mnie od razu, genialne kolory. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 122, 126 i 127 to moi faworyci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Roz jest najpiekniejszy! Musze wypróbować te serie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj i daj znać co o niej sądzisz!

      Usuń
  5. Nie sądziłam, że kiedykolwiek to napiszę - ale najbardziej podobają mi się te dwa pierwsze perłowe kolory ;-D Zwłaszcza na czarnej bazie! ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czarnej bazie wyglądają cudownie!

      Usuń
  6. Te perłowe nie do końca do mnie przemawiają, za to błękit i ten ostatni różowy kolorek są mega *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perłowe też nie do końca polubiłam, jednak nie prezentują się tak źle jak myślałam, że będą ;)

      Usuń
  7. Dla siebie widziałabym tę przygaszoną zieleń i jaśniutki niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory są rewelacyjne :) Już dawno nie używałam zwykłych lakierów, ostatnio stawiam na hybrydy :) PS dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy to genialna alternatywa - rządzą trwałością. Ja jednak lubię zmieniać często lakier, więc takie rozwiązanie nie jest dla mnie ;)

      Usuń
  9. Długo szukam takiego rozbielonego błękitu :) Koniecznie muszę kupić ten lakier nr 124.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!