Short Dresses - ZAFUL wishlist #1

Cześć! :)
Mam dla Was coś innego, małe odstępstwo od paznokci, ale tylko na chwilę ;) O co chodzi? Pamiętacie post z paznokciami do stylizacji, jakie robiłam dla Donegal? Jeśli nie, to tutaj znajdziecie jedną z nich - KLIK. Postanowiłam, że ponowię taką serię na blogu, z tego powodu podjęłam współpracę z zagraniczną firmą ZAFUL, a to wszystko dzięki June :)


Z racji, że lato nas już przywitało, to czas na wybór lżejszych ubrań. Ja postawiłam na sukienki, bo według mnie sprawdzają się najlepiej :) Najbardziej przykuły moją uwagę sukienki z nadrukami, które znajdziecie w kategorii Short Dresses - Ici. Każdy egzemplarz wybrałam z kwiatowymi wzorami, bo takie podobają i się najbardziej. Zapraszam do klikania w linki, by poznać szczegóły i przyjrzeć się dokładniej produktom.


Kolejne propozycje znajdziecie w tym samym dziale, klikajcie tutaj Ici :) Tym razem znalazłam coś, co o wiele bardziej sprawdzi się na co dzień:


Co myślicie o tych inspiracjach? Może wybrałybyście coś innego? :)

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Ta ostatnia sukienka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza bardzo mi się podoba!
    Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza i ostatnia są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe propozycje ;-) podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sukienki, ta w słoneczniki jest obłędna *.*

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!