Victoria Vynn Gel Polish - 145, 147, 149, 151

Cześć!
Lato w pełni i dlatego przygotowałam dla Was kilka kolorów, które idealnie sprawdzą się na te upały ;) Marka Victoria Vynn niedawno wypuściła na rynek nową kolekcję neonowych pasteli z serii Gel Polish. Liczy ona 7 kolorów, a ja wybrałam 4 - moim zdaniem - najciekawsze.

Victoria Vynn Gel Polish - 145, 147, 149, 151

Gel Polish Color Victoria Vynn to światło-utwardzalna linia lakierów hybrydowych, która ma zastosowanie w dwóch typach stylizacji: 3-stopniowy SYSTEM HYBRID oraz  4-stopniowy SYSTEM SOAK OFF. Gel Polish Color zachwyca jakością stylizacji i możliwościami zastosowania – jedne paleta kolorów, dwa typy stylizacji.


Victoria Vynn Gel Polish - 145, 147, 149, 151

Konsystencja się trochę zmieniła w porównaniu do hybryd VV, z których korzystałam wcześniej. Te są trochę gęstsze, bardziej kredowe i wymagają większej wprawy przy malowaniu, by nie robić smug i prześwitów. Polecam nakładać cienkie warstwy, bo mają tendencję do marszczenia się w lampie. Te lakiery hybrydowe utwardzamy w lampach UV 36W - 120 sek. lub LED 48W - 30 sek, ale polecam jednak dwukrotnie wydłużyć ten czas. Poza tym aplikacja jest przyjemna, nic nie spływa na skórki. Pędzelek ścięty na prosto, a buteleczka mieści 8 ml emalii. Koszt to 35 zł/szt.

Victoria Vynn Gel Polish - 145, 147, 149, 151

Teraz przyjrzyjmy się każdemu z osobna:

145 - Palm Tree; pastelowa zieleń, krycie po 2 warstwach

Victoria Vynn Gel Polish - 145 Palm Tree

Victoria Vynn Gel Polish - 145 Palm Tree

Victoria Vynn Gel Polish - 145 Palm Tree

Victoria Vynn Gel Polish - 145 Palm Tree

147 - Hawaii Beach; pastelowy pomarańcz, kryje po 3 warstwach

Victoria Vynn Gel Polish - 147 Hawaii Beach

Victoria Vynn Gel Polish - 147 Hawaii Beach

Victoria Vynn Gel Polish - 147 Hawaii Beach

Victoria Vynn Gel Polish - 147 Hawaii Beach

Victoria Vynn Gel Polish - 147 Hawaii Beach

149 - Flower Lei; pastelowy róz, kryje fenomenalnie po pierwszej warstwie, lecz warto dodać drugą

Victoria Vynn Gel Polish - 149 Flower Lei

Victoria Vynn Gel Polish - 149 Flower Lei

Victoria Vynn Gel Polish - 149 Flower Lei

Victoria Vynn Gel Polish - 149 Flower Lei

Victoria Vynn Gel Polish - 149 Flower Lei

151 - Blue Wave; pastelowy błękit, pełne krycie po 2 warstwach

Victoria Vynn Gel Polish - 151 Blue Wave

Victoria Vynn Gel Polish - 151 Blue Wave

Victoria Vynn Gel Polish - 151 Blue Wave

Victoria Vynn Gel Polish - 151 Blue Wave


Victoria Vynn logo
Dziękuję Victoria Vynn za możliwość przetestowania produktów. Fakt ten nie ma wpływu na moją opinię.


Lubicie takie kolory na lato? :)

Udostępnij ten post

46 komentarzy :

  1. Ta zielen jest obłędna, no i niebieski tez zwrocil moja uwage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różyk świetnie podkreśla opaleniznę, najlepiej z całej czwórki :)

      Usuń
  2. Przepiękne moim zdaniem kolory, pastelowa zieleń wygląda świetnie, chociaż ja pewnie wybrałabym ten błękitny. Co do różu to się nie wypowiem zbytnio, bo tego koloru nie lubię, jednak dobre krycie to wielki plus, natomiast pastelowy pomarańcz wygląda mi na początkowym zdjęciu jak zwykły żółć, nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być kwestia ustawień monitora. Zapewniam, że to genialny kolor - rozbielony pomarańcz - który niestety ciężko było mi oddać na zdjęciach, bo wychodził nieco jaśniej niż na żywo :)

      Usuń
  3. Cudowne kolory, ciężko wybrać jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie w innych kolorach robią dobre wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędne kolory mają te nowe lakiery od Victorii Vynn ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zieleń i błękit to faworyci, najmniej podoba mi się żółty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej przypadł do gustu 147. Może na żywo lepiej się prezentuje :P

      Usuń
  7. Piękne kolorki wybrałaś - każdy mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam uwielbiam hybrydy!!
    Świetne kolory, ja mam jeden z tej firmy ale jeszcze nie próbowałam. Oj chyba sie skuszę. Chociaż ostatnio z nerwów obcięłam paznokcie do zera prawie teraz czekam aż odrosną.
    Nie mogę się napatrzeć!!!
    A jak równo pomalowane

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te kolory na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te kolorki, aż nie wiem na który się zdecydować <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też było ciężko. Najlepiej wybrać wszystkie :)

      Usuń
  11. Błękit to wiadomo- pierwsza klasa! Ale tutaj zachwycił mnie ten dyniowy kolorek 147, bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 151 jest boski, ale 147 i tak pozostaje moim ulubieńcem :)

      Usuń
  12. oo jakie ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są cudne i takie słodziutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kolory, zwłaszcza błękit :D

    OdpowiedzUsuń
  15. the first one looks super fresh and summer :)) I like it very much but may be a little shimmer will be a good idea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Always you can add any kind of powder recommended for gels or gliter/shimmery top coat :)

      Usuń
  16. Ach, ta druga fotka jest po prostu świetna! Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie ładne, choć zielony i niebieski naj. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piekne kolorki !

    Dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!