Płytka do stempli - BP-L052

Cześć! :)
Pamiętacie swatche lakierów do stempli Born Pretty, które udało mi się złapać na Nurbesten? Wzory zaczerpnęłam z płytki, którą dzisiaj Wam przedstawię.

Płytka do stempli - BP-L052

To BP-L052 z wzorami całopaznokciowymi typu mandala. Bardzo lubię tę płytkę i często mam na paznokciach wzory właśnie z tego egzemplarza. Jej wymiary to 12x6 cm. Jest dobrze wyżłobiona i dostaniecie ją pod tym linkiem - KLIK. Obecnie kosztuje 3,82$.

Płytka do stempli - BP-L052

Bazą do zdobienia były dla mnie 2 lakiery hybrydowe marki Victoria Vynn Gel Polish - 029 Chic Wine oraz 120 Electric Wine. Stemple odbijałam białym lakierem Born Pretty #4.

Płytka do stempli - BP-L052

Płytka do stempli - BP-L052

Płytka do stempli - BP-L052

Płytka do stempli - BP-L052

Przy składaniu zamówienia wpiszcie kod SEOM100, a uzyskacie zniżkę w wysokości 100JPY przy zakupach o wartości powyżej 1000JPY :)

harunouta logo

Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. Świetnie siękomponuje z tym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze mam obawy do tych wszystkich okrągłych wzorów na płytce, co prawda na Twoich smukłych pazurkach wygląda to genialnie, ale często poszerzają one płytkę u osób które mają ją i tak już mało zgrabną :D Ale u Ciebie prezentuje się to bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tą płytkę i zakochałam się w niej bez pamięci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzory są faktycznie przepiękne! Pasują do każdego koloru lakieru, wykończenia i na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna płytka i bardzo ładny mani! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą płytkę chciałabym mieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i idealna do kolorowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam! :)

      Usuń
    2. Czemu ja na to wcześniej nie wpadłam?! :D

      Usuń
  8. fajna ta płytka, super wzorki :) a jakie masz piękne paznokcie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny manicure :). A kolor mam bardzo podobny z Neonail :).

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!