Golden Rose Ice Chic - 87, 92, 100, 113, 114

Cześć! :)
W niedzielny wieczór witam Was grupową recenzją mojej ulubionej serii lakierów marki Golden Rose. Pamiętacie post, który wypuściłam jesienią na temat serii Ice Chic (jeśli nie, to zapraszam tutaj - KLIK)? Dzisiaj mam kolejną partię kolorów, która świetnie sprawdzi się latem :)

Golden Rose Ice Chic - 87, 92, 100, 113, 114

Nim przejdziemy do omówienia strony technicznej produktu oraz przedstawienia kolorów, chciałabym poinformować, że zmieniłam tło do zdjęć z czarnego brystolu na bawełnę, jak i oświetlenie - zamiast bezcieniowej lampy do manicure przeszłam na lampę pierścieniową. Czasem używam obu, ale nie zawsze. Nadal się uczę i sprawdzam jakie połączenie będzie najlepsze, także proszę o wyrozumiałość. Jeszcze nie jestem do nich przyzwyczajona, staram się odpowiednio manewrować i dostosowywać, aby grało i huczało ;) Oczywiście, jeśli macie jakieś wskazówki, piszcie śmiało w komentarzach, przydadzą się. Oprócz samych lakierów zmienił się też kształt moich paznokci. Stopniowo z kwadratów przechodzę na migdał. Dużo lepiej się z nimi czuję. Dłoń jest smuklejsza, palce wydłużone, a same paznokcie nie łamią się tak łatwo (poprzednio ciągle miałam problem z wyłamanymi rogami).

Teraz zajmijmy się głównym tematem postu. Sześcienne buteleczki z czarną nakrętką mieszczą 10,5 ml produktu, którymi są lakiery charakteryzujące się wysokim połyskiem i długotrwałą formułą. Konsystencja jest odpowiednia, a co za tym idzie - bezproblemowa aplikacja idealnie przyciętym, średniej grubości pędzelkiem. Co do trwałości, to te lakiery wytrzymują u mnie do tygodnia na paznokciach bez najmniejszych odprysków. Pojawiają się jedynie starte końcówki, które przy jasnych kolorach nie rzucają się w oczy. Nie wymagają pokrycia topem, bo tworzą efekt tafli lodu. Na stronie producenta znajdziemy je za 6,90 zł/szt. Czas na swatche! :)

87 - słoneczny pomarańcz, 2 warstwy do pełnego krycia

Golden Rose Ice Chic - 87

Golden Rose Ice Chic - 87

Golden Rose Ice Chic - 87

Golden Rose Ice Chic - 87

Golden Rose Ice Chic - 87

Golden Rose Ice Chic - 87

92 - morski błękit, kryje po 2 cienkich warstwach

Golden Rose Ice Chic - 92

Golden Rose Ice Chic - 92

Golden Rose Ice Chic - 92

Golden Rose Ice Chic - 92

Golden Rose Ice Chic - 92

Golden Rose Ice Chic - 92

100 - rudy brąz, krycie po 2 warstwach

Golden Rose Ice Chic - 100

Golden Rose Ice Chic - 100

Golden Rose Ice Chic - 100

Golden Rose Ice Chic - 100

Golden Rose Ice Chic - 100

Golden Rose Ice Chic - 100

113 - neutralny beż z różowofioletowym shimmerem, który po pomalowaniu jest widoczny jedynie przy dużym słońcu, potrzebuje 3 warstw, by idealnie pokryć paznokieć bez prześwitów

Golden Rose Ice Chic - 113

Golden Rose Ice Chic - 113

Golden Rose Ice Chic - 113

Golden Rose Ice Chic - 113

Golden Rose Ice Chic - 113

Golden Rose Ice Chic - 113

114 - malinowa kremowa czerwień, kryje po zaledwie 1 grubszej warstwie, to mój ulubieniec :)

Golden Rose Ice Chic - 114

Golden Rose Ice Chic - 114

Golden Rose Ice Chic - 114

Golden Rose Ice Chic - 114

Golden Rose Ice Chic - 114

Golden Rose Ice Chic - 114


Dziękuję Golden Rose Polska za możliwość przetestowania produktów. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.


Podobają się kolory? Który wybierzecie na nadchodzące wakacje? :)

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. jejku jakie masz śliczne paznokcie moje nigdy chyba nie było w takim stanie :) a co do kolorków chyba najbardziej spodobał mi się ten w odcieniu nude ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałam takiej czerwieni i już wiem ze ją kupię. Panokcie piekne choc ja obstaję przy kwadratach. Wystarczyło ze popatrzyłam na paznokcie i już wiedzialam do kogo nalezą. Ale to Tobie ma byc wygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że swatche wyglądają świetnie przy kwadratach, jednak wygoda przy noszeniu zaokrąglonych paznokci przemawia do mnie bardziej ;)

      Usuń
  3. Ten rudy mi się bardzo spodobał. :) A lakiery Golden Rose to już klasa sama w sobie, nie znam chyba żadnego, który by był złej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Im nowsza seria, tym lepsza :)

      Usuń
  4. Po pierwsze cudowne paznokcie, a po drugie, czerwień skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaką masz lampę? taką na aparat czy taka na statywie? :) I chyba zdjęcia się nie powiększyły ;)
    Ładnie ci z takim kształtem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampa jest na statywie. Dziękuję za informację, zdjęcia faktycznie się nie powiększyły, natychmiast to zmieniam :D

      Usuń
  6. Pięknie z tym kształtem ;) dla mnie najbardziej podoba się czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolory:) lubię lakiery Golden Rose:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebieski kolor jest cudowny, muszę się wybrać na stoisko GR po parę wakacyjnych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski jest genialny, robi furorę :)

      Usuń
  9. 92 koniecznie muszę sobie kupić !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten 87 u mnie wcale nie kryje (masz jakiś sposób?), jest okropny, po drugiej warstwie jakby scierał pierwszą, chyba, że ja trafiłam na taki egzemplarz 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój kryje bardzo dobrze. Najpierw nakładam cieniutką pierwszą, czekam około 10 minut, dokladam drugą nieco grubszą nie dociskając mocno pędzelka i gotowe :)

      Usuń
  11. Turkus petarda, chociaż ten rudy brąz jest mega ciekawy i ładnie wygląda na dłoniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kolory prezentują się bardzo ładnie :) Ten rudy brąz mnie kusi, bo nie mam jeszcze lakieru w takim odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!