Golden Rose Holographic - 02, 04, 06, 07

Cześć :)
Dziś chciałabym zaprezentować Wam drugą część holograficznej kolekcji lakierów Golden Rose. Cała seria liczy aż 7 kolorów, które dają efekt tęczy na paznokciach. Poprzednio pokazywałam Wam 3 z nich (link do recenzji - KLIK). Tym razem mam pozostałą czwórkę.

Golden Rose Holographic - 02, 04, 06, 07

Ten typ bywa ciężki do uchwycenia na zdjęciach. Jak najpewniej wiecie z poprzedniego postu, zmieniłam lampę do manicure na lampę pierścieniową, która niesamowicie „zjada” holograficzny efekt. Dlatego też korzystałam z dwóch lamp i wykonałam dwa rodzaje zdjęć. Mam nadzieję, że pomoże Wam to w ocenie :)

Co do samych lakierów - znajdują się w 10,5-mililitrowych buteleczkach ze srebrnymi nakrętkami. Wszystkie kryją po 3 warstwach, chyba że nakładamy je na kolor bazowy. Przy takim odstępstwie wystarczy tylko jedna. Producent informuje, że lakier wyróżnia się nie tylko holograficznym błyskiem ale i nową, ulepszoną formułą, z czym się zgodzę. Trwałość jest rewelacyjna, bo w moi przypadku wynosi do 8 dni bez odprysków! Ścierają się bardzo ładnie, błyszczą fenomenalnie, a tęcza najlepiej widoczna jest w sztucznym lub słonecznym świetle. Koszt to 19,90 zł/szt.

02 - złoty/szampański odcień

Golden Rose Holographic - 02

Golden Rose Holographic - 02

Golden Rose Holographic - 02

Golden Rose Holographic - 02

Golden Rose Holographic - 02

Golden Rose Holographic - 02

04 - nasycony róż

Golden Rose Holographic - 04

Golden Rose Holographic - 04

Golden Rose Holographic - 04

Golden Rose Holographic - 04

Golden Rose Holographic - 04

Golden Rose Holographic - 04

Golden Rose Holographic - 04

06 - delikatny błękit

Golden Rose Holographic - 06

Golden Rose Holographic - 06

Golden Rose Holographic - 06

Golden Rose Holographic - 06

Golden Rose Holographic - 06

Golden Rose Holographic - 06

Golden Rose Holographic - 06

07 - grafitowa czerń

Golden Rose Holographic - 07

Golden Rose Holographic - 07

Golden Rose Holographic - 07

Golden Rose Holographic - 07

Golden Rose Holographic - 07

Golden Rose Holographic - 07

Golden Rose Holographic - 07


logo golden rose
Dziękuję Golden Rose Polska za możliwość przetestowania produktów. Nie wpływa to na moją opinię.


Macie jakieś holosie w swojej kolekcji? Który jest Waszym ulubionym? ;)

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Przepięknie się prezentują te lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Holo jak holo, zawsze piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdych paznokciach, bez dwóch zdań!

      Usuń
  3. Piękne są ;) mnie do kompletu brakuje tylko fioletu

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jestem pod wrażeniem. Oj tak, trudno się je fotografuje, ale za to na żywo cudnie się mienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo mam wiecznie wlepiony wzrok w te paznokcie ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam tę serię, jest przepiękna! Chociaż mam tylko 4 lakiery i w sumie reszta mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z kolei bardzo kusiły wszystkie odcienie :)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!