Victoria Vynn Gel Polish - Kitty Eye 097, 098, 099

Cześć! :)
Swego czasu było bum na hybrydowe lakiery magnetyczne. Teraz większość firm ma takie w swojej ofercie. Ja jestem zakochana w tym efekcie i bardzo chciałam mieć takie u siebie w zbiorach. Doczekałam się! Oczywiście wszystko dzięki Pani Oldze Wierzejskiej :)

Victoria Vynn Gel Polish - Kitty Eye

Gel Polish Color Victoria Vynn to światło-utwardzalna linia lakierów hybrydowych, która ma zastosowanie w dwóch typach stylizacji: 3-stopniowy SYSTEM HYBRID oraz  4-stopniowy SYSTEM SOAK OFF. Gel Polish Color zachwyca jakością stylizacji i możliwościami zastosowania – jedne paleta kolorów, dwa typy stylizacji.


Victoria Vynn Gel Polish - Kitty Eye

Obecnie Victoria Vynn posiada w swojej ofercie 3 egzemplarze lakierów typu ,,kocie oko" - z niebieskimi, fioletowymi i różowofioletowymi drobinami. Wymagana jest czarna baza (VV Gel Polish 108 Black Velvet/ VV Pure 036 Jet Black), na to nakładamy jedną, średniej grubości warstwę lakieru specjalnego, przykładamy magnes na 3-5 mm od płytki paznokcia i efekt gotowy. Ja nie lubię używać tej ,,blaszki na patyku", preferuję magnesy neodymowe - są znacznie silniejsze i tworzą równą, ostrą linię.

Victoria Vynn Gel Polish - Kitty Eye

Aplikacja jest bezproblemowa, lakiery są rzadkie, ale nie spływają na skórki. Pędzelek jest ścięty na prosto, a buteleczka jest o pojemności 8 ml. Koszt lakieru to 35,00 zł za sztukę.
Hybrydy VV Gel Polish utwardzamy w lampach UV 36W - 120 sek. lub LED 48W - 30 sek., choć ja polecam zrobić to dwa razy dłużej ze względu na pigmentację lakierów.

097 - Kitty Eye Lilac; baza z mnóstwem fioletowych drobin

Victoria Vynn Gel Polish - 097 Kitty Eye Lilac

Victoria Vynn Gel Polish - 097 Kitty Eye Lilac

Victoria Vynn Gel Polish - 097 Kitty Eye Lilac

Victoria Vynn Gel Polish - 097 Kitty Eye Lilac

Victoria Vynn Gel Polish - 097 Kitty Eye Lilac

Victoria Vynn Gel Polish - 097 Kitty Eye Lilac

098 - Kitty Eye Plum; baza z różowofioletowymi drobinami

Victoria Vynn Gel Polish - 098 Kitty Eye Plum

Victoria Vynn Gel Polish - 098 Kitty Eye Plum

Victoria Vynn Gel Polish - 098 Kitty Eye Plum

Victoria Vynn Gel Polish - 098 Kitty Eye Plum

Victoria Vynn Gel Polish - 098 Kitty Eye Plum

Victoria Vynn Gel Polish - 098 Kitty Eye Plum

099 - Kitty Eye Blue; baza pełna niebieskich drobin

Victoria Vynn Gel Polish - 098 Kitty Eye Plum

Victoria Vynn Gel Polish - 098 Kitty Eye Plum

Victoria Vynn Gel Polish - 098 Kitty Eye Plum

Victoria Vynn Gel Polish - 098 Kitty Eye Plum

Victoria Vynn Gel Polish - 098 Kitty Eye Plum

Victoria Vynn Gel Polish - 098 Kitty Eye Plum


Victoria Vynn logo
Dziękuję Victoria Vynn za możliwość przetestowania produktów. Fakt ten nie ma wpływu na moją opinię.


Co myślicie o lakierach magnetycznych?

P.S. Jak możecie zauważyć, skróciłam swoje paznokcie i zmieniłam kształt na owalny. Wszystko za sprawą niemiłego incydentu związanego z wycieraniem naczyń. Trzy paznokcie bardzo się połamały i przez dłuższy czas na blogu byłaby cisza. Mam nadzieję, że mimo wszystko zostaniecie ze mną :)

Udostępnij ten post

27 komentarzy :

  1. No wlasnie, jak zobaczyłam zdjecia myślę Twoje, ale ksztalt pazurków mi nie pasowal. Ni czasem wypadki sie zdarzaja i trzeba zmienić ich kształt, a co do lakierów są super, są swietna ozdoba paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem dobrze mi się sprawują w takim kształcie, choć nadal ciężko mi się przyzwyczaić. Zobaczymy czy zostanę przy takich na stałe :)

      Usuń
  2. bardzo mi się podobają lakiery z tym efektem na takich ciemnych bazach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jasnych nie prezentują się dobrze :) Przynajmniej nie te :)

      Usuń
  3. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to to, że Twoje paznokcie mają inny kształt ;-D Oczywiście nie przeszkadza mi to w odbiorze Twojego bloga. Strasznie podoba mi się efekt tych lakierów, jest bardzo mocny i wyraźny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Dziękuję bardzo, cieszę się niezmiernie :)

      Usuń
  4. Podoba mi się takie kocie oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 097 - Kitty Eye Lilac jest cudownym kolorem, ja w swojej kolekcji nie mam jeszcze żadnego ale na pewno jakiś w niedalekiej przyszłości zakupie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plum uderzył w moje serdeszko :) Polecam te lakiery :)

      Usuń
  6. Fajne są! Ja właśnie na pokazie VV je widziałam i jakoś o nich zapomniałam, a super wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem się nie zastanawiaj :)

      Usuń
  7. Właśnie się zakochałam w tych pazurkach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie bardzo ładne ale jak dla mnie za ciemny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, te lakiery wymagają czarnej bazy.

      Usuń
  9. O rany jestem pod wrażeniem, cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Magicznie to wygląda! A kształt masz bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te lakiery! Ja jak na razie mam tylko żel Indigo magnetyczny i ten tworzy powalający efekt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam te z Indigo jednak fakt, że są żelami nie zachęca mnie do kupna ;)

      Usuń
  12. nie używałam jeszcze lakieru z takim efektem, jakoś mnie do nich nie ciągnie chociaż efekt mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!