Victoria Vynn Gel Polish - 070 Apricot Sunset, płytka hehe-021 oraz srebrne cyrkonie

Cześć! :)
Dzisiaj mam dla Was post-tasiemiec. Mam nadzieję, że dotrwacie do końca. Zapraszam do lektury! ;)

Bardzo polubiłam hybrydy Victoria Vynn, dlatego chciałabym pokazać Wam kolejny kolorek, jaki trafił do mojej kolekcji. Jest to Gel Polish 070 Apricot Sunset, czyli bardzo delikatnie rozbielona, kremowa brzoskwinka :) Uwielbiam!

Victoria Vynn Gel Polish - 070 Apricot Sunset

Gel Polish Color Victoria Vynn to światło-utwardzalna linia lakierów hybrydowych, która ma zastosowanie w dwóch typach stylizacji: 3-stopniowy SYSTEM HYBRID oraz  4-stopniowy SYSTEM SOAK OFF. Gel Polish Color zachwyca jakością stylizacji i możliwościami zastosowania – jedne paleta kolorów, dwa typy stylizacji.


Victoria Vynn Gel Polish - 070 Apricot Sunset

Victoria Vynn Gel Polish - 070 Apricot Sunset

Zdarzało mi się, że przy pierwszej warstwie delikatnie smużył, ale to sporadycznie. Krycie jest zapewnione po dwóch warstwach, choć przy długich paznokciach czasem warto dołożyć trzecią ;)

Victoria Vynn Gel Polish - 070 Apricot Sunset

Victoria Vynn Gel Polish - 070 Apricot Sunset

I oczywiście, jak zawsze to bywa - lakier jest w 8-mililitrowej czarnej buteleczce z pędzelkiem ściętym na prosto. Konsystencja jest rzadka, ale nie zalewa skórek. Utwardzamy go w lampach UV 36W - 120 sek. lub LED 48W - 30 sek.

Victoria Vynn Gel Polish - 070 Apricot Sunset

Victoria Vynn Gel Polish - 070 Apricot Sunset

Victoria Vynn Gel Polish - 070 Apricot Sunset

Victoria Vynn Gel Polish - 070 Apricot Sunset

Z tego co wiem, nie ma zbyt wielu zwolenniczek pomarańczu na paznokciach. Ja bardzo lubię ten kolor.

Przechodząc do kolejnej części - ostatnio wzięłam się za siebie, a raczej za moje stemplowanie. Kupiłam przeróżne stemple, mnóstwo lakierów do stempli i zaopatrzyłam się w nowe płytki. Postanowiłam dużo ćwiczyć i nie zrażać się do tej metody zdobienia paznokci.

Płytka hehe-021 i srebrne cyrkonie

Jedną z płytek (a o nich teraz troszkę będzie postów) jest hehe-021. Kiedy zobaczyłam na niej te malutkie kocie łapki byłam zauroczona. Ona jest idealna dla kociar! :) Wszystkie wzory są dobrze wyżłobione i świetnie się odbijają. Co prawda możecie zauważyć małe niedociągnięcia, ale jestem pewna, że to wynika z moich słabych umiejętności.

Płytka hehe-021 i srebrne cyrkonie

Płytka jest okrągła, ma średnicę 5,5 cm. Znajdziecie ją na stronie Harunota pod tym linkiem KLIK. Koszt to 2,93$.

Płytka hehe-021

Bazą do tego zdobienia był dokładnie lakier Victoria Vynn z serii Gel Polish - 070 Apricot Sunset prezentowany wcześniej :) Do stempli wykonanych lakierami Born Pretty (#4 oraz #16) dodałam srebrne cyrkonie które zakupiłam na Born Pretty Store za 1,99$, dokładnie TUTAJ. W karuzeli znajduje się około 400 sztuk ozdób w różnych rozmiarach. Cyrkonie dobrze trzymają się paznokcia, nie odpadają, a po przemyciu cleanerem nie matowieją :)

srebrne cyrkonie BPS

Płytka hehe-021 i srebrne cyrkonie

Pamiętajcie, że podczas zakupów na stronach Harunota oraz Born Pretty Store możecie użyć moich kodów rabatowych by otrzymać zniżkę (SEOM100 - 100 JPY upustu przy zamówieniu powyżej 1000JPY oraz LAKK31 - 10% rabatu na całe zamówienie).

bps logo

harunouta logo

Victoria Vynn logo
Dziękuję Victoria Vynn, Born Pretty Store oraz Harunota za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Dawno takiego kolorku nie nosiłam na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet ładny odcień tej pomarańczki - chyba najrzadziej malowany przeze mnie kolor :) A płytka ma super wzory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo przyjemny, ale wzór tych "rybek" mnie powalił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kolor :) I fajna płytka ;) Jakiś czas temu nawet zastanawiałam się nad jej zakupem, ale wybrałam inne, więc ta musi poczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Taak, te rybki to zdecydowanie jednej z zabawniejszych motywów na płytkach do stempli, który widziałam ;-D Fajnie prezentuje się to zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!