Trójkątny spodek na ozdoby

Cześć! :)
Niedawno pisałam Wam o ołówku do łapania cyrkonii i innego rodzaju ozdób do paznokci, a dzisiaj mam dla Was mały spodek, który utrzyma nasze maluszki w jednym miejscu.

Stud plate - Harunota

Produkt jest biały i wykonany z wytrzymałego plastiku. Przez swój kształt, po zakończonej pracy, łatwo możemy przełożyć ozdoby z powrotem do pojemniczka, w którym się znajdowały. Możecie kupić go m.in. na stronie Harunota za 2,90$ (w regularnej cenie za 2 sztuki). Link do produktu: KLIK!

Stud plate - Harunota

Stud plate - Harunota

Stud plate - Harunota

Stud plate - Harunota

Zachęcam również do użycia mojego kodu rabatowego, który uprawnia Was do zniżki. Przy zamówieniu powyżej 1000 JPY, uzyskujecie 100 JPY upustu - SEOM100.


harunota logo


Macie coś takiego u siebie? Jeśli tak, to często korzystacie?

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Nie mam takiego trójkąta , ale przyznam, że gadżet przydatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam i zawsze używam jak robię jakieś zdobienia z cyrkoniami lub ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam te podstawki i się super sprawdzają! Jak wygodnie się brokaty nimi przesypuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!