Płytka do stempli - BP-71

Cześć! :)
Płytki, stemple, płytki, stemple. Można się zanudzić, co? Tyle mi się tego nazbierało i bardzo chcę Wam wszystko pokazać! Mam nadzieję, że wytrzymacie, bo pokochałam stemplowanie!

Płytka do stempli - BP-71

Tym razem przychodzę do Was z płytką, którą zamówiłam specjalnie... na Walentynki :) Co prawda mamy maj, ale to nie oznacza, że nie można jej wykorzystać teraz. Ostatnio złapałam nowe holosie od Golden Rose i postanowiłam je wykorzystać do tego mani. Co może być lepszego od holograficznego wykończenia i miłości?

Płytka do stempli - BP-71

Jeszcze nie spotkałam się ze złej jakości płytką z Born Pretty Store. Każda kolejna jest tylko lepsza. Tak było również w tym przypadku. Malutka, z wzorami całopaznokciowymi, jak i tymi mniejszymi, o średnicy 5,5 cm. Znajdziecie ją tutaj - KLIK za jedyne 2,99$ (0,99$ w promocji).

Płytka do stempli - BP-71

Bazą do zdobienia były wspomniane już lakiery od Golden Rose o numerach 01 oraz 03. Wzory odbiłam lakierami do stempli Born Pretty #3, #4, #5, #13, #16. Ich recenzję również znajdziecie na moim blogu :)

Płytka do stempli - BP-71

Płytka do stempli - BP-71

Oczywiście, pamiętajcie o kodzie rabatowym LAKK31, dzięki któremu możecie uzyskać aż 10% upustu na całe zamówienie. Wysyłka jest darmowa.

bps logo

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Nie da się nie kochać stemplowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie pałałam do tej metody miłością na początku :)

      Usuń
  2. Ja się łapię na tym, że szybciej idzie mi chyba stemplowanie niż jakikolwiek inny sposób zdobienia paznokci. Bardzo polubiłam tę metodę :) A paznokcieć serdeczny wyszedł Ci rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zastanawialam się nad zakupem takich płytek i stępli. Fajna sprawa i przede wszystkim ładny efekt w krótkim czasie:) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!