Płytka hehe-082 i ozdobne kokardki

Cześć! :)
Ponownie mam dla Was recenzję płytki wraz z ozdobami do paznokci. Tym razem wybrałam hehe-082 oraz kolorowe kokardki. Płytka posiada uniwersalne, geometryczne wzory. Sprawdzi się niemalże w każdej sytuacji.

Płytka hehe-082 i ozdobne kokardki

Jest świetnie wyżłobiona i nie ma najmniejszych problemów z pobieraniem z niej wzorów. Ma średnicę 5,5 cm i jest okrągła. Pamiętajcie, by przed rozpoczęciem korzystania z produktu zdjąć folię zabezpieczającą :) Znajdziecie ją na stronie Harunota pod tym linkiem - KLIK! Obecnie jest w cenie 329 JPY, co w przeliczeniu daje nam około 2,93$.

Płytka hehe-082 i ozdobne kokardki

Płytka hehe-082 i ozdobne kokardki

Drugim z produktów użytych do stylizacji są urocze kokardki z Born Pretty Store w dwóch kolorach. Ja wybrałam białe #12 oraz czarne #2. Ich koszt to zaledwie 0,33$ za 10 sztuk, także myślę, że jest to świetna inwestycja, jeśli chodzi o tego typu ozdoby :)

Płytka hehe-082 i ozdobne kokardki

Płytka hehe-082 i ozdobne kokardki

Płytka hehe-082 i ozdobne kokardki

Kokardki znajdziecie TUTAJ. Swoje wtopiłam w top hybrydowy Dry Top od Indigo. Fenomenalnie się trzymały. Jedynie troszkę odstawały od paznokcia, ponieważ mają dużą powierzchnię i są zupełnie płaskie. Kolorem bazowym do tego zdobienia był lakier hybrydowy Victoria Vynn Gel Polish - 123 Desert Kiss, którego recenzja jest tu - KLIK. Wzory odbijam lakierami do stempli BPS #3 oraz #4.

Płytka hehe-082 i ozdobne kokardki

Płytka hehe-082 i ozdobne kokardki




Posiadam również kody rabatowe, dzięki którym uzyskacie 10% zniżki na całe zamówienie (BPS - LAKK31) i/lub 100JPY upustu przy zamówieniu powyżej 1000JPY (Harunota - SEOM100).


Co myślicie o takim zdobieniu? Używacie takich duży ozdób do paznokci?

Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Kokardki nie w moim stylu, ale płytka super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa byłam jak Ci się nosiło takie kokardki ale już wyjaśniłaś w poście. Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są tak wygodne jak cyrkonie, ale dają genialny efekt :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za tak mocno odstającymi ozdobami, ale wzorki są świetne, a lakier bazowy ma śliczny kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wzorek, a co do kokardki, to u mnie by szybko odpadła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia umocowania - trzymają się świetnie na żelu, twardych topach hybrydowych czy kleju do tipsów :)

      Usuń
  5. Już jakiś czas temu spodobały mi się takie duże, odstające kokardy. Skoro jest ich aż tyle w niskiej cenie, to może zamówię. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kokardki wyglądają super ale na co dzień by się u mnie nie sprawdziły. A płytka i podwójne stemplowanie super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny mani, tylko zastanawiam się, czy te kokardki nie przeszkadzały Ci w codziennych czynnościach? :P Ja bym z nimi chyba długo nie wytrzymała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne w czym mi przeszkadzały, to mycie włosów :D

      Usuń
  8. interesujące połączenie, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No efekt dla mnie petarda :) urocze są te kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chociaż nie są praktyczne te kokardki to wyglądają uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Again fabulous nails! I am inlove <3

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!