Płytka do stempli BP-L048

Cześć! :)
Teraz utrzymujemy się przy zdobieniach metodą stemplowania. Mam dla Was zdobycz z Nurbesten. Płytka BP-L048 z azteckimi wzorami. Zakochałam się w niej!

Płytka do stempli BP-L048

Jest świetnie wyżłobiona i wszystkie wzory odbijają się perfekcyjnie! Jej wymiary to 12x6 cm. Płytka zawsze jest pokryta cienką, niebieską folią zabezpieczającą, więc przed rozpoczęciem pracy należy ją usunąć.

Płytka do stempli BP-L048

Znajdziecie ją pod tym linkiem - KLIK i kosztuje 3,32$.

Płytka do stempli BP-L048

Bazą do zdobienia były 2 lakiery hybrydowe Victoria Vynn Gel Polish - 125 Khaki Path oraz 044 Shimmering Red. Wzory odbiłam lakierami do stempli Born Pretty (białym #4 oraz czarnym #3).

Płytka do stempli BP-L048

Płytka do stempli BP-L048

Przepraszam za ten koci włos na jednym paznokciu. Zdjęcie poniżej jest jednym z moich ulubionych i nie mogłam się powstrzymać, musiałam się pochwalić! ;)

Płytka do stempli BP-L048

Płytka do stempli BP-L048

Pamiętajcie także o kodzie rabatowym LCID10, który daje Wam 10% zniżki na całe zamówienie. Przesyłka niezarejestrowana jest zawsze darmowa :)

Nurbesten logo

Co myślicie o tym zdobieniu?

Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. Hmm, kolory dobrałaś naprawdę ciekawie ;-D Z pozoru w ogóle do siebie nie pasują, ale razem wyglądają dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam i szukałam aż wzięłam pierwsze z brzegu. Spasowały mi :)

      Usuń
  2. Stemple śliczne i wykonanie bardzo staranne, ale ja bym chyba tych kolorków tak nie połączyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiają mnie te wszystkie sklepy, których witryny są identyczne jak bps. Nie wiem do końca, co o nich myśleć - czy to taka spółka-córka bps, czy ktoś się podszywa, czy co.
    W każdym razie paznokcie są piękne! Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne, chociaż ja bym na takie nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale produkty są te same, więc myślę, że to jakaś spółka :)

      Usuń
  4. Kolory dobrane mega! Ja bym w życiu ich nie połączyła,a tak fajnie tutaj wyglądają ;) Może też to zdobienie tak fajnie je połączyło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło świetnie, ciekawe to połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają cudownie! Bardzo fajnie połączyłaś je kolorystycznie :) Mam takie stempelki, ale jakoś nie wychodzą mi całe wzorki, tylko częściowe :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Co do stempleków - ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz. Ja w tej dziedzinie też nie jestem orłem - jak widać - ale staram się nie poddawać :)

      Usuń
  7. Ciekawe połączenie kolorów ;) Gdzieś może pojedynczy aztecki wzór by mi się trafił ale całej takiej płytki nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takiej potrzebowałam, dlatego sie pojawiła u mnie :)

      Usuń
  8. Piękne kolory i genialne wzory! Świetnie t owygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha, a u mnie ta płytka leży i czeka na wypróowanie. :D Chyba się zainspiruję tą zielenią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać, jak już coś zmalujesz :)

      Usuń
  10. cudowne <3 a mnie w dalszym ciągu nie cchce wychodzić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trening czyni mistrza :) Moje też jeszcze nie są idealne :)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!