Born Pretty Store - Organizery na płytki

Cześć! :)
Nie wiem, czy można było zauważyć to wcześniej, ale jestem perfekcjonistką. Uwielbiam mieć wszystko idealnie poukładane i odpowiednich miejscach.

Born Pretty Store - Organizery na płytki

Niedawno, przeglądając posty na innych blogach, natrafiłam na organizery na płytki. Przez święta uzbierało mi się sporo płytek, a część z nich nie miała własnego pudełeczka. Stwierdziłam, że to świetna okazja, by wybrać taki dla siebie.

Born Pretty Store - Organizery na płytki

Born Pretty Store - Organizery na płytki

Stwierdziłam, że skoro mam zarówno małe, jak i duże płytki, to wybiorę oba rodzaje klaserów, a co za tym idzie - weszłam na stronę Born Pretty Store, wyszukałam produkty, które mnie interesowały i wzięłam cały set. Znajdziecie go pod tym linkiem - KLIK. Najczęściej jest w promocji i kosztuje 8,59$.

Born Pretty Store - Organizery na płytki

Born Pretty Store - Organizery na płytki

Sklep ma w ofercie różne rodzaje organizerów. Ja wybrałam takie dość proste w różowym kolorze. W każdym z nich zmieścimy aż 20 płytek.

Born Pretty Store - Organizery na płytki

Born Pretty Store - Organizery na płytki

Są świetnie wykonane, z materiału skóropodobnego, nic się nie rozlatuje i zapinamy je na zatrzask.

Born Pretty Store - Organizery na płytki

Born Pretty Store - Organizery na płytki

W rogu i na środku mamy wytłoczony napis ,,Born Pretty". Pokochałam te akcesoria, nie wiem jak bez nich mogłam sobie radzić. Świetny gadżet, który cieszy oko :)

Born Pretty Store - Organizery na płytki

Born Pretty Store - Organizery na płytki


Korzystając z mojego kodu rabatowego - LAKK31 na artykuły nieprzecenione otrzymujecie 10% zniżki, a wysyłka niezarejestrowana jest darmowa! :)

Born Pretty Store kod rabatowy LAKK31

Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Też mam ten zestaw organizerów na płytki - lubię je bardzo, za wysoką jakość wykonania i przydatność ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam je już na kilku blogach i bardzo mi się podobają. Ale dla moich 6 płytek chyba się nie opłaca, trzeba powiększyć kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do tej pory nie sprawiłam sobie żadnego organizera na płytki i trzymam je w takiej małej szafeczce z szufladkami, którą kupiłam kiedyś w Biedronce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje trzymałam w pudełku, ale postanowiłam to zmienić :)

      Usuń
  4. Też mam takie organizery. Bardzo przydatna rzecz i nie wiem jak sobie radziłam wcześniej bez nich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten okrągły, bo inaczej by mi się walały te blaszki wszędzie po pudełku z akcesoriami... Fajny gadżet w przyjemnym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam zbyt dużo takich płytek, więc nie przydałby mi się taki organizer, ale wygląda cudownie :) Miałam kiedyś coś podobnego, ale na płyty :D
    A tak na marginesie, to bardzo podoba mi się ta płytka z kotkami *-* Pamiętasz może gdzie ją kupiłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kupiłam na AliExpress u sprzedawcy Born Pretty. Równie dobrze znajdziesz ją tutaj: http://www.bornprettystore.com/ :)

      Usuń
  7. Nie z tej firmy ale organizator na płytki oczywiście posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te organizery, moje są takie wysuwane i jakoś niewygodnie mi z nimi ;/ A duży to mi się nie domyka, a nawet do połowy nie jest wypełniony ;D Chyba będę je musiała zmienić :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniaj! Te z BPS są genialne, polecam :)

      Usuń
  9. Świetne są te organizery i to w moim ulubionym kolorze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!