Victoria Vynn Gel Polish - 132, 133

Cześć!
W tym tygodniu rozpieszczę Was, bo mam 2 posty, a co! Czasem trzeba ;) Jak Wam tydzień mija? U mnie dość ciężko, ale przygotowałam coś na poprawę humoru - lakiery hybrydowe marki Victoria Vynn z kolekcji Shimmer, czyli jednej z nowszych :) Dzięki sympatycznej Pani Oldze udało mi się złapać dwa fioletowe egzemplarze.

Victoria Vynn Gel Polish - 132, 133

Gel Polish Color Victoria Vynn to światło-utwardzalna linia lakierów hybrydowych, która ma zastosowanie w dwóch typach stylizacji: 3-stopniowy SYSTEM HYBRID oraz  4-stopniowy SYSTEM SOAK OFF. Gel Polish Color zachwyca jakością stylizacji i możliwościami zastosowania – jedne paleta kolorów, dwa typy stylizacji.

132 - Splendid Iris; chłodna, granatowofioletowa baza z mnóstwem drobinek (a właściwie to już shimmer) w kilku odcieniach fioletu. Kryje po 2 warstwach.

Victoria Vynn Gel Polish - 132

Victoria Vynn Gel Polish - 132

Victoria Vynn Gel Polish - 132

Victoria Vynn Gel Polish - 132

133 - Pop Glam; ciepły fiolet z granatowym i fioletowym shimmerem. Kryje po 2 warstwach.

Victoria Vynn Gel Polish - 133

Victoria Vynn Gel Polish - 133

Victoria Vynn Gel Polish - 133

Aplikacja tych lakierów się nie zmieniła, nadal przebiega bez problemów. Pędzelek jest ścięty na prosto, standardowych rozmiarów, a buteleczka mieści 8 ml lakieru. Hybrydy VV Gel Polish utwardzamy w lampach UV 36W - 120 sek. lub LED 48W - 30 sek.

Victoria Vynn Gel Polish - 133, 132


Dziękuję Victoria Vynn za możliwość przetestowania produktów. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.


Co powiecie na takie kolorki? :)

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Jakie urocze <3
    I tak dokładnie pomalowane :)
    Kolory cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory :) U mnie już długi weekend ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten fiolecik jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kolory. Oba mi się b.podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są obydwa. Zdjęcia też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, głębokie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam jakość twoich zdjęć. planujesz może post o nowych topach semilaca ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie korzystam z Semilaca, także nie :)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!