Srebrny lakier do stempli BPS - nowa wersja

Cześć!
Na wstępie chciałabym Wam życzyć zdrowych, spokojnych Świąt, smacznego jajka i mokrego dyngusa :)
Wracając do tematu głównego - w zeszłym roku odezwała się do mnie Suzuki z firmy Harunota. Tym razem również nie odmówiłam i wybrałam kilka płytek, pomocnych akcesoriów, a także srebrny lakier do stempli. To właśnie o nim dowiecie się więcej.

silver stamping polish - harunota

Szczerze mówiąc, nie wiem, co mną kierowało przy wyborze tego koloru, skoro już wcześniej wybrałam podobny w całym secie. Jakoś zapomniałam, że on się tam znajdował i wrzuciłam go do koszyka. Jak już przyleciał do mnie z dalekich krajów, zabrałam się na swatchowanie i ku mojemu zdziwieniu nie jest to ten sam egzemplarz co z zestawu, o którym możecie poczytać tutaj - KLIK.

silver stamping polish - harunota

Lakier ten jest o podobnej konsystencji, ale wypada delikatniej. Nie zrozumcie mnie źle - pigmentacja jest doskonała, jednak linie są cieńsze. Na zdjęciach możecie zobaczyć małe porównanie. Po lewej jest wersja starsza (i tańsza), po prawej już nowa.

silver stamping polish - old-new

Emalia znajduje się w buteleczce o pojemności 6 ml i obecnie na stronie kosztuje 2,66$. Łapcie link do produktu: KLIK.

Wzór pochodzi z płytki BP-L052.

silver stamping polish - new

W dodatku Suzuki przygotowała dla Was kod rabatowy, który uprawnia do zniżki. Wystarczy zrobić zamówienie za minimum 1000 JPY, a otrzymacie 100 JPY rabatu. Śmiało wpisujcie SEOM100!


Udostępnij ten post

34 komentarze :

  1. Bardzo mi się podoba ten pomarańcz. Stemple perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, odbija się doskonale, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny mani, bardzo mi się podobają stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super to wygląda, żebym ja jeszcze potrafiła odbijać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, że linie są nieco cieńsze to chyba ten mi się bardziej podoba bo jest taki bardziej błyszczący. Ten drugi wypada bardziej matowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. na pomarańczu wygląda jak chłodne złotko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze odbija i fajnie wygląda na pomarańczowej bazie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Like this color combo, don't see that very often! Your mani looks great and elegant :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten lakier, ale coś stemplowanie nim mi nie idzie i aż nie mogę uwierzyć że ten na swatchach, i ten posiadany przeze mnie, to te same lakiery. :O

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a beautiful colour.. very siutable for spring season :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You are right! You know what is good for spring and summer season :)

      Usuń
  11. Wygląda nieźle ;-) Szkoda, że się zdublował

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!