Lakiery do stempli BPS #13-18

Cześć!
W poprzednim wpisie pokazywałam Wam jeden z setów lakierów do stempli dostępnych na Nurbesten.de. Obejmował on jedne z podstawowych kolorów - najczęściej używanych do odbijania wzorów (przynajmniej takie jest moje zdanie).

stamping polish set bps #13-18

Tym razem mam coś troszkę mniej oczywistego. Kolory zgaszone, pastelowe, mocne jak i delikatne, ale na pewno kobiece :) Takie bardzo lubię i myślę, że wybór tego zestawu był jak najbardziej trafiony.

stamping polish set bps #13-18

stamping polish set bps #13-18

Tak jak w przypadku poprzednich lakierów - wszystkie kryją fenomenalnie i są idealne pod ten rodzaj zdobienia. Buteleczki zawierają po 6 ml emalii, schną szybko, mają satynowe wykończenie i znajdziecie je w dziale Nagel Kunst, a żeby było łatwiej, to pod następującym linkiem: KLIK! Lakiery te w zestawie dostaniecie obecnie za 11,70$.

Wzór pochodzi z płytki BP-L052.

#13 - bordo

stamping polish set bps #13

#14 - nasycony fiolet, można go określić jako biskupi

stamping polish set bps #14

#15 - ciemny brąz, niczym deserowa czekolada

stamping polish set bps #15

#16 - jasny, cukierkowy róż

stamping polish set bps #16

#17 - błękit

stamping polish set bps #17

#18 - morski/turkus

stamping polish set bps #18

Pamiętajcie, że przy składaniu zamówienia na stronie możecie użyć mojego kodu rabatowego, który zapewnia Wam 10% upustu: LCID10! Wysyłka jest darmowa.



Który Waszym zdaniem jest najlepszy?

Udostępnij ten post

38 komentarzy :

  1. Piękniena wzorkach te kolorki wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  2. Same ładne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten turkus mój faworyt, ale jestem zaskoczona jak ładnie odbił jasny róż :D nic nie stracił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam bardzo zaskoczona! Wszystkie radzą sobie świetnie :)

      Usuń
  4. Widać, że wszystkie świetnie odbijają wzory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądają te wzorki! Koniecznie muszę wypróbować chociaż jeden z tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Nie są drogie, a sprawują się rewelacyjnie :)

      Usuń
  6. Moimi faworytami są jasny róż i turkus :) Pięknie odbijają i nic nie tracą z koloru nawet na czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na raZie nie mam nawet podstawowych kolorów, ale z tej serii zapisałam sobie ten jasny róż 16, pięknie odbija a szukam cZegoś jasnego 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. brąz i fiolet są już bardzo dawno na mojej wishliście :D lubię te lakiery, choć nie podoba mi się w nich zapach, zwłaszcza żółtego - jak farba olejna w bardzo mocnym stężeniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zapach jest niezbyt przyjemny niestety :(

      Usuń
  9. Chociaż ja nie odważyła bym się na taki krok, najbardziej spodobał mi się cukierkowy róż :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie się spisują, ja mam mini kolekcje lakierów do stemplowania, bo tak często ich nie używam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ostatnio bardzo się powiększyła i planuję zakup kolejnych buteleczek :)

      Usuń
  11. Wow, rzeczywiście do stempli nadają się super. Trzeba będzie rozważyć kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie stemplują! :O Róż i błękit obłęd :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mają naprawdę fajne krycie. Muszę w końcu skusić się na te lakiery Born Pretty. Może w końcu znajdę godne zastępstwo dla Konada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używam lakierów do stempli od Konad dlatego byłam dość sceptycznie nastawiona. Wystarczyło wypróbować i sytuacja od razu się zmieniła :)

      Usuń
  14. Idealne do stempli <3 Piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam typowych lakierów do stempli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli te tradycyjne są dobrze napigmentowane, to też mogą służyć do stemplowania :)

      Usuń
  16. Hello!! I love your blog !! your posts are really very interesting !! I wait in my blog, I have just published a post dedicated to the beauty of our hair. I wait for you

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for your kind words! :)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!