Golden Rose Ice Color - 103, 120, 134, 150

Cześć! :)
Ostatnio mogliście zobaczyć na moim blogu jedną z nowości, jaką są lakiery holograficzne od Golden Rose. Tym razem mam też coś nowego. Maluszki lakierowe o wdzięcznej nazwie serii Ice Color. Świetne dla osób, które nie malują często paznokci, albo nie chcą, by większe pojemności się marnowały, a w dodatku nie kosztują wiele. Za sześcienną buteleczkę o pojemności 6 ml płacimy zaledwie 4,20 zł. Kolorów do wyboru jest mnóstwo, a ja mam dla Was 4, które moim zdaniem będą idealne na każdą porę roku.

Golden Rose Ice Color - 103, 120, 134, 150

Lakiery mają świetną trwałość. Aplikują się bez problemu. Mają standardowej grubości, ścięty na prosto i krótki pędzelek, którym bez problemu możemy manewrować.

103 - biel. Kryje po 1. warstwie, ale by uniknąć prześwitów polecam nałożyć dwie.

Golden Rose Ice Color - 103

Golden Rose Ice Color - 103

Golden Rose Ice Color - 103

Golden Rose Ice Color - 103

Golden Rose Ice Color - 103

120 - ciepły brąz. Krycie - 1 warstwa.

Golden Rose Ice Color - 120

Golden Rose Ice Color - 120

Golden Rose Ice Color - 120

Golden Rose Ice Color - 120

Golden Rose Ice Color - 120

134 - rozbielony, cukierkowy róż. Kryje po 3 warstwach.

Golden Rose Ice Color - 134

Golden Rose Ice Color - 134

Golden Rose Ice Color - 134

Golden Rose Ice Color - 134

Golden Rose Ice Color - 134

150 - szarość z niebieską nutą. Na zdjęciach wyszedł trochę mocniej wpadający w błękit niż ma to miejsce na żywo. Kryje po 2 warstwach.

Golden Rose Ice Color - 150

Golden Rose Ice Color - 150

Golden Rose Ice Color - 150

Golden Rose Ice Color - 150

Golden Rose Ice Color - 150


Golden Rose logo
Dziękuję Golden Rose Polska za możliwość przetestowania produktów. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Używacie lakierów o takich pojemnościach? :)

Udostępnij ten post

32 komentarze :

  1. Ta biel mnie zainteresowała. Wydaje się, że ma dobre krycie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się odcienie beżu, brązu, różu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mało takich maluszków, jakoś wolę większe wersje (chociaż wiem, że ich nigdy nie zużyję :P ). Fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko korzystam z takich małych lakierów, także wolę większe wersje :)

      Usuń
  4. Uwielbiam "Ice Color", są idealne na wyjazdy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, na wyjazdach mogą sprawdzić się rewelacyjnie :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię te małe lakiery Ice, mam kilka kolorów. Najbardziej wpadł mi w oko nr 120 myślałam, że to ciemny brąz a na paznokciach wyszedł bardzo ładny ciepły odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam te z serii Ice Chic, ale maluszki również wypadły rewelacyjnie :)

      Usuń
  6. Ten róż jest uroczy! Holosie właśnie sobie kupiłam i są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj dokupiłam 2 egzemplarze holograficznych lakierów. Jak będzie okazja, to kupię pozostałą dwójkę. Zakochałam się w nich!

      Usuń
  7. Nr 134 całkowicie mnie urzekł sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię ich lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie mi się podobają, ale na ten ostatni kolorek gapiłam się najdłużej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest oryginalny, bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  10. Nude colours are so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie prezentują się te kolory ;-) Biel świetna i dobrze kryjąca!

    OdpowiedzUsuń
  12. szarość mnie zaintrygowała, od dawna szukam swojego idealnego odcienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam go, choć nie uważam by był tym ideałem :) Ale jako dopełnienie do innych szarych lakierów na pewno sprawdzi się fenomenalnie!

      Usuń
  13. Ta biel wygląda fajnie. A do tego małe opakowanie, więc może nie zdąży zgęstnieć przed zdenkowaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!