Golden Rose Holographic - 01, 03, 05

Cześć! :)
Mam dla Was nowość prosto od Golden Rose. Jeśli śledzicie ich fanpage, instagrama czy zaglądacie często na stronę, to zapewne wiecie, że firma niedawno wypuściła... Lakiery holograficzne!

Golden Rose Holographic

Obecnie jestem posiadaczką trzech na siedem odcieni, ale chętnie powiększyłabym kolekcję. To właśnie ta trójka będzie grała dziś główną rolę.

01 - srebro

Golden Rose Holographic - 01

Golden Rose Holographic - 01

Golden Rose Holographic - 01

Golden Rose Holographic - 01

Golden Rose Holographic - 01

03 - róż

Golden Rose Holographic - 03

Golden Rose Holographic - 03

Golden Rose Holographic - 03

Golden Rose Holographic - 03

Golden Rose Holographic - 03

05 - fiolet

Golden Rose Holographic - 05

Golden Rose Holographic - 05

Golden Rose Holographic - 05

Golden Rose Holographic - 05

Golden Rose Holographic - 05

Lakiery kryją po 3 warstwach i szybciutko wysychają. Aplikacja odbywa się bezproblemowo, a pędzelek jest podobny do tego z serii Ice Chic - ścięty na prosto i dosyć krótki. Przepięknie błyszczą, nie potrzebują top coatu. Za 10,5 ml emalii musimy zapłacić 19,90 zł. Trwałość jest świetna. Trochę je już testowałam, ale najdłużej wytrzymałam z jednym kolorem przez tydzień. Spokojnie można było go nosić dłużej, jednak końcówki delikatnie się starły i przeszkadzał mi odrost :) Efekt możecie zobaczyć na poniższym zdjęciu. Żadnych odprysków przez 7 dni!

Golden Rose Holographic - 05 odrost


Golden Rose logo
Dziękuję Golden Rose Polska za możliwość przetestowania produktów. Fakt ten nie ma wpływu na moją opinię.

Co sądzicie o tych lakierach? Macie już jakieś egzemplarze u siebie? :)

Udostępnij ten post

42 komentarze :

  1. pięknie się prezentują ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te holosie! Na pewno któryś z nich trafi do mnie, tylko nadal się zastanawiam, które chcę (tak oprócz tego, że wszystkie :D ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Golden Rose zrobił kawał dobrej roboty z tymi lakierami są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są i piękne i na pewno się skuszę, ale na razie muszę poczekać do wypłaty , bo zrobiłam zapasy kosmetyczne w Rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że się skuszę jeśli tylko będzie okazja :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. W poście wszystko jest zapisane - 19,90 zł :)

      Usuń
  6. Pięknie się prezentują te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, że też ostatnio muszę oszczędzać, mam straszną ochotę ten różowy. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. No zdecydowanie udała im się ta seria! A jeśli tak wyglądały pazurki po tygodniu to świetna jakość !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę tak wyglądały, z ręką na sercu :)

      Usuń
  9. Piękne są one! Na pewno skuszę się na jakiś jeden kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam plan kupic wszystkie ;D sliczne sa

    OdpowiedzUsuń
  11. Są wspaniałe ;) szczególnie podoba mi sie ten ostatni

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow sliczne sa szczegolnie ten drugi. Fajny post
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne, różowy moim faworytem:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, prześliczne są.. Szkoda że wcześniej nie wiedziałam o nich bo dziś na nie patrzyłam ale nie wiedziałam że są takie ładne.. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kupiłam trzy, potem czwarty :) są bajkowe!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba pora się przejść do stoiska Golden Rose :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć ich stoisko u siebie w mieście :D

      Usuń
  17. GR to dobra marka. Nigdy nie przepadałam za holo (mam problematyczne pazury i u mnie by to pewnie ładnie nie wyglądało), ale po zdjęciach na Twoich paznokciach - coś przepięknego (choć może to zasługa właśnie tego, że masz piękne paznokcie :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Holosie z GR nie podkreślają tak mocno nierówności paznokcia jak te marki Sophin, także śmiało mogę je polecić :)

      Usuń
  18. Muszę je koniecznie przetestować, bo świetnie wyglądają. Widziałam, że golden rose będzie się wystawiać na targach beautydays 19 maja w Nadarzynie, przejdę się na ich stoisko i zobaczę, może uda mi się kupić te lakiery.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!