Victoria Vynn Gel Polish - 061 So Fancy

Cześć! :)
Ostatnim lakierem jaki udało mi się przywieźć z pokazu marki Victoria Vynn we Wrocławiu jest neon, który wybrałam z polecenia Pani Ewy Rycerz. Sprawdzi się fenomenalnie na lato. To 061 So Fancy z serii Gel Polish, czyli ekstremalnie neonowa czerwień z nutą pomarańczu. Kryje po dwóch warstwach.

Victoria Vynn Gel Polish - 061 So Fancy

Gel Polish Color Victoria Vynn to światło-utwardzalna linia lakierów hybrydowych, która ma zastosowanie w dwóch typach stylizacji: 3-stopniowy SYSTEM HYBRID oraz  4-stopniowy SYSTEM SOAK OFF. Gel Polish Color zachwyca jakością stylizacji i możliwościami zastosowania – jedne paleta kolorów, dwa typy stylizacji.


Victoria Vynn Gel Polish - 061 So Fancy

Victoria Vynn Gel Polish - 061 So Fancy

Victoria Vynn Gel Polish - 061 So Fancy

Na zdjęciach bardzo ciężko było mi uchwycić rzeczywisty kolor lakieru, ale robiłam co mogłam :)

Victoria Vynn Gel Polish - 061 So Fancy

Victoria Vynn Gel Polish - 061 So Fancy

Przyjemnie aplikuje się go długim, ściętym na prosto pędzelkiem, konsystencja jest odpowiednia, nie zalewa skórek. Jest w czarnej buteleczce o pojemności 8 ml.

Victoria Vynn Gel Polish - 061 So Fancy

Victoria Vynn Gel Polish - 061 So Fancy

Utwardza się w lampach UV 36W - 120 sek. lub LED 48W - 30 sek.

Victoria Vynn Gel Polish - 061 So Fancy


Nosicie neony częściej niż latem? ;)

Udostępnij ten post

34 komentarze :

  1. Lubię neony, ale noszę je głównie latem :) ten jest piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny, no juz niedlugo zaczniemy szalec z neonami,to bedziesz mogla dodac jeszcze jakies zdobienia i zaszalejesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jak najbardziej dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie, podziwiam długość :) kolor super, ja bym się nie odważyła na niego, ale u Ciebie wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski kolor! Taki mega wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor nie wiem czy dobrze by wyglądał na moich pazurach ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować. Jak zerkałam na niego w buteleczce, to niespecjalnie mnie zachwycił. Na paznokciach wygląda zniewalająco!

      Usuń
  7. interesujący! neon aż boje po oczach ;) mam podobny, też neonowy ale zdecydowanie spokojniejszy - king of red ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja cię! Świetny kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. You are ready for summer with this beauty!! Gorgeous neon shade!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, you are right! Thank you, Miriam! :)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!