Victoria Vynn Gel Polish - 079 In The Navy

Cześć!
Ostatnio było słodko, brokatowo i bardzo dziewczęco. Dziś mam coś innego, mrocznego i dla odważnych. Mowa o lakierze marki Victoria Vynn z serii Gel Polish, a konkretnie 079 In The Navy. To mój ulubieniec nie tylko jeśli chodzi o zdobycze z pokazu we Wrocławiu, ale także całą serię! To mocny, nasycony, ciemny granat z całą masą migoczących drobinek w kolorze niebieskim. Wygląda podobnie do rozgwieżdżonego nieba. Mmmm, cudo!

Victoria Vynn Gel Polish - 079 In The Navy

Gel Polish Color Victoria Vynn to światło-utwardzalna linia lakierów hybrydowych, która ma zastosowanie w dwóch typach stylizacji: 3-stopniowy SYSTEM HYBRID oraz  4-stopniowy SYSTEM SOAK OFF. Gel Polish Color zachwyca jakością stylizacji i możliwościami zastosowania – jedne paleta kolorów, dwa typy stylizacji.


Victoria Vynn Gel Polish - 079 In The Navy

Victoria Vynn Gel Polish - 079 In The Navy

Victoria Vynn Gel Polish - 079 In The Navy

Kryje po dwóch warstwach, a każdą z nich utwardzamy w lampie UV 36W - 120 sek. lub LED 48W - 30 sek.

Victoria Vynn Gel Polish - 079 In The Navy

Victoria Vynn Gel Polish - 079 In The Navy

Konsystencja taka jak w przypadku poprzedników - w miarę rzadka, ale nie rozlewa się na skórki.
Oczywiście, nie zapomnę też wspomnieć, że ten piękniś jest w eleganckiej, czarnej, prostokątnej buteleczce o pojemności 8ml i ma długi pędzelek.

Victoria Vynn Gel Polish - 079 In The Navy

Victoria Vynn Gel Polish - 079 In The Navy

Victoria Vynn Gel Polish - 079 In The Navy


Lubicie takie kolory? :)

Udostępnij ten post

42 komentarze :

  1. Trzeba przyznać, że jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę ;-) Naprawdę pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, tajemniczy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor, kocham takie granaty niczym nocne niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, kolor obłędny :) Bardzo lubię takie nosić, jest tajemniczy i stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny efekt na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam u również jestem nim zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  8. jak już mówiłam: wyrafinowany! na pewno warto się mu przyjrzeć podczas zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh my, I love this! Dark intense blue <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie ten kolorek ma podwójną głębie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny odcień <3 brakuje mi takiej hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor super! To ten który wygrałaś, nie? :D Pamiętam jak mówiłaś, że niekoniecznie wygląda tak, jak w katalogu, a tu proszę, jednak pięknie się mieni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to dokładnie ten sam! Nie zawiodłam się :) Na żywo wygląda jeszcze lepiej!

      Usuń
  13. Cudo <3 Bardzo podobny kolor ma NaiLac #031 i moje klientki bardzo go lubia, zwlaszcza zimowa pora ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!