Lakiery do stempli BPS #1-6

Cześć! :)
Dawno u mnie nie było lakierów tradycyjnych i hybrydy pochłonęły mojego bloga. Dlatego dzisiaj wracamy do czegoś, co zawsze sprawiało mi kłopot - stemplowanie. Przez długi czas zbierałam stemple, płytki i lakiery różnych marek. Znalazłam wreszcie swojego ulubieńca do odbijania wzorów i stał się nim Crystal Clear Jumbo od B. Loves Plates, którego udało mi się wygrać w konkursie :) Stempelek jest mięciutki i idealnie zbiera wzory. W dodatku wszystko widać przez jego przezroczystą gumę! Jednak nie o tym dzisiaj.

stamping polish set bps #1-6

Jeszcze w zeszłym roku odezwała się do mnie Lucy z firmy Nurbesten.de i zaproponowała współpracę. Jako że produkty Born Pretty Store bardzo lubię, sobie chwalę tak tym razem nie zawahałam się i od razu się zgodziłam. Wybrałam tylko i wyłącznie produkty do stempli, bo czas wreszcie przekonać się do tej szybkiej metody zdobienia.

stamping polish set bps #1-6

stamping polish set bps #1-6

Wszystkie rzeczy będę pokazywać kolejno na blogu, także bez paniki :) Paczka szła do mnie 5 tygodni, czyli tak jak zazwyczaj to bywa. Dziś przyszedł wreszcie czas na przedstawienie pierwszego setu lakierów do stempli #1-6, który znajdziecie w dziale Nagel Kunst, a dokładniej pod tym linkiem - KLIK! Obecnie kosztuje 11,70$.

stamping polish set bps #1-6

Lakiery są świetnej konsystencji i mają bardzo dobrą pigmentację. Kryją po pierwszej warstwie. Cienka warstwa lakieru (w przypadku stemplowania) wysycha szybko i mają satynowe wykończenie.

stamping polish set bps #1-6

Ja, po odbiciu wzoru czekam około 10 minut i następnie pokrywam topem Poshe. Nic się nie rozmazuje. Radzą sobie genialnie nie tylko na białym lakierze, ale i na czarnym. Wszystko możecie zobaczyć na zdjęciach. Są w małej buteleczce o pojemności 6 ml, a pędzelek mają krótki, wąski i ścięty na prosto.

Wzór pochodzi z płytki BP-L052.

#1 - złoto (moim zdaniem, idealny odcień, bardzo uniwersalny)

stamping polish set bps #1

#2 - srebro

stamping polish set bps #2

#3 - czerń (w butelce wygląda jak czerń z fioletowymi drobinkami - tak jest w moim przypadku przynajmniej - ale zapewniam - to 100% czerń)

stamping polish set bps #3

#4 - biel, świetnie radzi sobie na ciemnych kolorach

stamping polish set bps #4

#5 - czerwień (uważam, że mogłaby być odrobinę jaśniejsza, choć na zdjęciach wypada ciemniej niż na żywo)

stamping polish set bps #5

#6 - żółć (to jedyny z lakierów, do którego mam zastrzeżenia; jak na jasnych kolorach sprawdza się fenomenalnie, to na tych ciemniejszych - szczególnie czarnym - już mocno zmienia się jego odcień i wpada w zieleń)

stamping polish set bps #6

Mam dla Was jeszcze małą niespodziankę! Lucy przygotowała kod, który uprawnia Was do uzyskania 10% zniżki na zakupy :) Wysyłka jest darmowa. Wystarczy, że przy składaniu zamówienia wpiszecie LCID10 i voilà!



I jak? Postawiłybyście na takie kolory? :)

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Bardzo mi się podobają, chyba najbardziej (aż się dziwię) ostatni i pierwszy, są naprawdę śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Złoto i srebro wypadają najlepiej ;) uwielbiam stemplować;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To prawda, na żywo wygląda jeszcze lepiej :)

      Usuń
  4. Mam ten złoty i bardzo go lubię. Srebro też wygląda fenomenalnie! A czarny mam też z BPS ale z innej serii i też ma te fioletowe drobinki ( w butelce, bo na paznokciu odbija się normalnie na czarno) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, myślałam, że tylko u mnie tak wygląda :)

      Usuń
  5. Żółty sam jest bardzo ładny jednak rzeczywiście przy czerni wygląda jak zielony :o
    Złoty jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na czerni sobie nie radzi najlepiej :(

      Usuń
  6. Mam biały i czarny i teraz wiem że chce jesZcze złoto i srebro, koniecznie ❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się zniechęcać! Każdy pokaz jest inny, dziewczyny mówiły, że ten który był w grudniu w Pzn był o niebo lepszy, więc myślę że i tak warto iść i zobaczyć ;)

      Usuń
    2. Zobaczymy. Na pewno przemyślę :)

      Usuń
  7. mam kilka lakierów do stempli z BPS, zarówno w dużej pojemności, jak i w tej prezentowanej przez ciebie i najbardziej ze wszystkich lubię czarny ;) mój nie ma takich drobinek w buteleczce, jest zupełnie gładki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nie tylko ma drobinki, ale i przyleciał rozlany. Taki wadliwy egzemplarz chyba. Przynajmniej działa jak należy :)

      Usuń
  8. Mam ten biały z BPS 6ml i jest spoko, ale lepiej wypadają te większe lakiery do stemplowania z BPS 15ml - biały jest mocniejszy od tego 6ml. No ale jak tak patrzę, to u Ciebie wygląda ok, a złoty i srebrny, to już bajecznie odbiły wzór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam, że te maluszki są lepsze. Cóż, co człowiek, to opinia :P

      Usuń
  9. bardzo ładnie odbijają sie te lakiery :) ja tez sie ucze stemplować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Didn't know they were that good! Look fabulous :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Try these polishes out ;) You won't be dissapointed :)

      Usuń
  11. muszę właśnie niedługo skusic się na jakiś czarny i biały do stempli bo zrobiły się już zbyt gęste

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę kiedyś spróbować tych ich lakierów, bo póki co mam tylko te od B. Loves Plates.. piękne swatche <3

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!