Sophin 341

Cześć! :)
Nadal mamy zimę, za oknami śnieg i temperatura najczęściej poniżej zera, a ja mam coś na przełamanie tej depresyjnej aury.

Sophin 341

Dziś przedstawiam Wam wiosenny kolor od Sophin. 341, to połączenie pistacji z miętą, które są mocno rozbielone. Pastel pochodzi z kolekcji Macaroons i jeśli jest umiejętnie nałożony, to kryje po dwóch cienkich warstwach - w przeciwnym wypadku potrzebuje trzech.

Sophin 341

Sophin 341

Sophin 341

Na blogu znajdziecie również recenzje innych lakierów z tej kolekcji 343 - KLIK! oraz 344 - KLIK! Ma idealną konsystencję, aplikuje się bezproblemowo i nie zalewa skórek.

Sophin 341

Sophin 341

Jak inne lakiery marki Sophin znajduje się w 12 ml buteleczce, pędzelek jest ścięty na prosto, standardowej grubości i długości oraz świetnie rozkłada się przy skórkach, dzięki czemu łatwo uzyskujemy równą linię. Schnie około 5-10 minut. Bez zabezpieczenia topem trzyma się 4-8 dni.

Sophin 341

Sophin 341

Co powiecie na ten kolor? Skusiłybyście się czy nosicie takie tylko w sezonie wiosenno-letnim? :)

Udostępnij ten post

40 komentarzy :

  1. Pastelowe kolorki są takie ładne, tylko szkoda, że zazwyczaj potrzebują trzech warstw ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, piękny kształt, piękne i zadbane paznokcie. Zachwycam się i zachwycam! :)
    A od patrzenia na tę zieleń zachciało mi się lodów pistacjowych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham lakiery Sophin !! Tego koloru nie mam ale jest idealny na wiosnę i lato:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i chyba niebawem pokaże na blogu. Nie dzielę kolorów na zimowe lub wiosenno-letnie tylko maluję takim kolorem, na jaki w danym momencie mam ochotę :) Ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No piekny ten kolor, musze go miec

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny ten kolor! Widziałam tyle recenzji tych lakierów, że chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten kolor! Pozdrawiam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny ten kolor moze uda mi sie w koncu kupic kulka buteleczek <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor kojarzy mi się z pistacją. Jest cudowny i smakowity :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze idealnie pomalowane! Kolorek fajny, w moich klimatach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jest w Twoim guście :)

      Usuń
  12. Brakuje mi takiej pistacji w lakierowej kolekcji. Śliczny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten kolor :) bardzo wiosenny ;) przepiękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolorek :) Osobiście noszę takie paznokcie, na jakie mam ochotę, bez względu na porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowna miętka!!! Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor ;-) Idealny na nadchodzącą wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Co tam kolor...na takich paznokciach wszystko wygląda przepięknie ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny ten Sophin, ale masz piękne pazurki, idealne ♥

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!