Czas na karnawał

Cześć!
Karnawał nadal trwa, a ja postanowiłam stworzyć zdobienie pasujące na ten czas. Tak się złożyło, że niedawno Pan Lakier na Instagramie opublikował informację o konkursie na zdobienie karnawałowe. Co prawda, nie udało mi się nic wygrać, ale przy tworzeniu tych pazurków bawiłam się przednio. Dawno nie miałam tyle problemów przy nakładaniu ozdób na paznokcie ;)

Karnawał - Golden Rose, Pan Lakier

Do stworzenia tego wzoru wykorzystałam:
- lateks do paznokci z Born Pretty Store (swoją drogą, niedawno było o nim kilka słów - KLIK!)
- białego lakieru Golden Rose Rich Color 76 - KLIK!
- szarego lakieru Eveline Cosmetics Color Edition 921 - KLIK!
- czarnego lakieru Golden Rose Color Expert 60
- złotego kawioru kupionego na AliExpress
- ćwieków z Banggood - KLIK!
- zegar namalowałam pędzelkiem BQAN (7mm oraz 11mm) również z AliExpress

Karnawał - Golden Rose, Pan Lakier

Karnawał - Golden Rose, Pan Lakier

Karnawał - Golden Rose, Pan Lakier

Karnawał - Golden Rose, Pan Lakier

Podoba Wam się to zdobienie? :)

Udostępnij ten post

32 komentarze :

  1. oo jakie piękne pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciało Ci się układać ten łańcuszek z kawioru? ;-D Świetne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bylo to jedno z lepszych zdobień w konkursie i powinnaś wygrać, pięknie wyszlo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, mogę sobie tylko wyobrazić ile pracy zajęło Ci to zdobienie, jest świetne <3 Pewnie o wiele łatwiej byłoby ułożyć łańcuszek niż wklejać kuleczki (wyhaczyłam na Allegro takie łańcuszki z bulionu), a gradient przy takich kolorkach to ciężka sprawa. Podziwiam i gratuluję cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero dziś znalazłam taki łańcuszek. Nie zajęło mi to dużo czasu - ok. godziny ;)

      Usuń
  5. Mi już sam gradient mega się podoba! Tak bardzo starannie wykonane pazurki! :)

    No trochę tak nie najlepiej, bo tak jak te płytki jakoś upchnę, tak lampka bez zasilacza to trochę słaby pomysł ;D
    Ale w sumie po co mi etui do którego połowa płytek nawet nie wchodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Haha, masz sporo racji ;)

      Usuń
  6. Widziałam już na insta ;) świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się podoba ^^. Podziwiam, bo domyślam się ile skupienia w nakładaniu wymagał ten mini bulion :)) Całość prezentuje się niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci wyszło to mani aż dziwię się, że nie udało Ci się wygrać. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie można mieć wszystkiego ;)

      Usuń
  9. Super zdobienie, ten łańcuszek ekstra wyszedł :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdobienie, czyżby było inspirowane przez Kopciuszka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale interpretacja jest dowolna. Może być i Kopciuszek ;)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Omg, thank you for your kind words! :)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!