Victoria Vynn Gel Polish - 120 Electric Wine

Cześć! :)
Miesiąc temu pisałam o hybrydach marki Victoria Vynn. Miłość do nich nie tylko nie osłabła, ale i się wzmocniła! Dzisiaj mam dla Was kolejny kolor, który został wydany jesienią. Niestety, na zdjęciach widać prześwity, które nie były tak widoczne na żywo, za co bardzo przepraszam.
Zapraszam do wspomnianego postu, który znajduje się tutaj - KLIK!

Victoria Vynn Gel Polish - 120 Electric Wine

Gel Polish Color Victoria Vynn to światło-utwardzalna linia lakierów hybrydowych, która ma zastosowanie w dwóch typach stylizacji: 3-stopniowy SYSTEM HYBRID oraz  4-stopniowy SYSTEM SOAK OFF. Gel Polish Color zachwyca jakością stylizacji i możliwościami zastosowania – jedne paleta kolorów, dwa typy stylizacji. 


Victoria Vynn Gel Polish - 120 Electric Wine

Kolor, o którym dzisiaj mowa to idealny winny kolor. Świetny na każdą porę roku. Kremowa konsystencja lakieru oraz jego standardowej grubości pędzelek pozwalają na uzyskanie idealnej linii przy skórkach oraz pokrycie płytki bez smug kilkoma szybkimi ruchami. Kryje po trzech warstwach i znajduje się w eleganckiej, czarnej buteleczce o pojemności 8 ml. Każdą z warstw utwardzamy w lampie UV 36W - 120 sek. lub LED 48W - 30 sek.

Victoria Vynn Gel Polish - 120 Electric Wine

Victoria Vynn Gel Polish - 120 Electric Wine

Tym razem wykonałam też prostą zimową stylizację, czyli sweterek. Mokry lakier hybrydowy, którym stworzyłam wzór, posypałam proszkiem akrylowym i utwardziłam. Niestety, proszek, jaki mam jest gruboziarnisty i nie dał oczekiwanego przeze mnie efektu, ale całość prezentowała się całkiem dobrze.

Victoria Vynn Gel Polish - 120 Electric Wine

Victoria Vynn Gel Polish - 120 Electric Wine

Tak jak poprzednim razem stylizację zdjęłam po 10 dniach noszenia, choć na pewno wytrzymałaby o wiele dłużej. Nie posiadam zdjęcia z widocznym odrostem.

Victoria Vynn Gel Polish - 120 Electric Wine

Victoria Vynn Gel Polish - 120 Electric Wine


Victoria Vynn logo
Dziękuję marce Victoria Vynn za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Hybrydy nie moja bajka, ale kolor śliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją bajką też przez długi czas nie były :)

      Usuń
  2. Kolor bardzo ładny ale zastanawiam się czy nie potrzebuje jeszcze 1 warstwy bo mam wrażenie że lekko prześwituje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześwituje, to prawda. Wspomniałam o tym w poście :)

      Usuń
  3. Mam takie ciemne bordo i właśnie robi mi to samo, że nie widać prześwitów a na zdjęciu nagle się pojawiają! Mam w planach kilka nowości od VV w tym miesiącu i właśnie planuję bordo jakieś fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, najgorzej! Nie ma, nie ma, robisz zdjęcia i bach! Jak to się dzieje? :P

      Usuń
  4. Mi się ten gruboziarnisty efekt właśnie podoba, wygląda tak... cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki ten efekt był niewygodny w noszeniu przez pierwsze dwa dni :D

      Usuń
  5. ładny kolor, ale widzę że potrzebuje więcej warstw, widze na zdjęciach takie nierównomierne rozłożenie koloru albo mi się zdaje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wygląda ze sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!