Victoria Vynn Gel Polish - 123 Desert Kiss

Cześć! :)
Mam dla Was kolejną dawkę hybryd marki Victoria Vynn. Zakochałam się w ich kolorach, a system Hybrid niesamowicie przypadł mi do gustu :) Kolor, z którym dzisiaj mamy do czynienia, to 123 Desert Kiss, czyli zszarzała lawenda. Na zdjęciach bardziej wpada w szarość, na żywo jest odwrotnie - fiolet zdecydowanie przoduje.

Victoria Vynn - 123 Desert Kiss

Gel Polish Color Victoria Vynn to światło-utwardzalna linia lakierów hybrydowych, która ma zastosowanie w dwóch typach stylizacji: 3-stopniowy SYSTEM HYBRID oraz  4-stopniowy SYSTEM SOAK OFF. Gel Polish Color zachwyca jakością stylizacji i możliwościami zastosowania – jedne paleta kolorów, dwa typy stylizacji.


Victoria Vynn - 123 Desert Kiss

Victoria Vynn - 123 Desert Kiss

Victoria Vynn - 123 Desert Kiss

Tak jak w przypadku poprzedników (120 - KLIK, 125 - KLIK) lakier znajduje się w czarnej, ośmiomililitrowej buteleczce wraz ze średniej długości, ściętym na prosto pędzelkiem.

Victoria Vynn - 123 Desert Kiss

Victoria Vynn - 123 Desert Kiss

Victoria Vynn - 123 Desert Kiss

Ma świetną konsystencję, nie zalewa skórek. Kryje po trzech cienkich warstwach, a każdą z nich utwardzamy w lampie UV 36W - 120 sek. lub LED 48W - 30 sek.

Victoria Vynn - 123 Desert Kiss

Victoria Vynn - 123 Desert Kiss

Co myślicie o tym kolorze? :)


Victoria Vynn logo
Dziękuję marce Victoria Vynn za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

34 komentarze :

  1. Śliczny kolor, świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest piekny. Ma bardzo niespotykany odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie! Kolor raczej nie mój, ale u Ciebie wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dużo zależy od ustawień, ale i samego sprzętu. Na moim laptopie bardziej wpada w fiolet niż na telefonie. Beż zupełnie odbiega od tej kolorystyki.

      Usuń
  5. Podoba mi się ten kolorek ;-) właśnie chcę sobie kupić jakieś bordo i jakiś jasnych kolorek z VV:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubiłabym się z tym kolorem, bardzo ładny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten kolor w swojej kolekcji ja jak i moje klientki uwielbiają go

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lakiery vv ❤❤❤ sliczny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda, jest taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor:) Podoba mi się taki szary ale jakby był bardziej fioletowy na żywo to też fajnie:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!