Pokaz-Szkolenie Victoria Vynn we Wrocławiu - 22.01.2017

Cześć! :)
W ostatnim wpisie (KLIK!) wspomniałam Wam o mojej wizycie we Wrocławiu. Wszystko za sprawą pokazu organizowanego przez markę Victoria Vynn. Od razu po ogłoszeniu informacji na ich temat (zorganizowano również w Poznaniu 23.01.2017, a kolejne już niedługo) zdecydowałam się na wyjazd. To pierwsze takie wydarzenie, w którym miałam okazję brać udział.


Całość rozpoczęła się punktualnie o godz. 10 w Hotelu Jasek, w Sali Pałacowej. Wcześniej należało wypełnić zaproszenie, dzięki któremu każda z osób uczestniczących miała szansę na zdobycie nagrody głównej. Pokaz prowadził Pan Andrzej Spinek wraz z Panią Ewą Rycerz.



Podczas wydarzenia było mnóstwo okazji na zdobycie produktów Victoria Vynn i zniżek na zakupy w postaci dolarów victoriańskich. Całemu wydarzeniu towarzyszyły miła atmosfera, ogromne poczucie humoru oraz lawina informacji na temat oferty, a także technik budowy paznokci, manicure hybrydowego, manicure żelowego i zdobień. Częścią praktyczną zajęła się Pani Marzena Gibalska.



W Hotelu, oprócz dobrze wyeksponowanych produktów i stoiska, na którym można było zaopatrzyć się w produkty, małego upominku, który znalazł na każdym krześle (Color Chart, ulotki reklamowe i pomadka ochronna do ust od Victorii Vynn), czekały na nas przepyszne ciasteczka i babeczki oraz kawa, herbata, 2 rodzaje napojów owocowych i woda.




Pokaz trwał ponad 4 godziny i został zakończony rozdaniem głównej nagrody, nagrody pocieszenia i imiennych certyfikatów.



Całość wyszła naprawdę fenomenalnie i chętnie wybiorę się jeszcze na podobne wydarzenie organizowane przez tę markę. Polecam każdemu! :)









Na koniec chciałabym pokazać Wam moje skromne zdobycze: nowa baza hybrydowa Mega Base i 5 kolorów lakierów hybrydowych Gel Polish.


Jeśli macie ochotę zobaczyć inne zdjęcia lub wziąć udział w kolejnym pokazie zapraszam na fanpage Victoria Vynn, tam znajdziecie więcej informacji - KLIK!


Dziękuję marce Victoria Vynn (a w szczególności Pani Oldze Wierzejskiej, osobie, którą chciałam poznać najbardziej, bo to ona zajmuje się mediami społecznościowymi) za możliwość uczestniczenia w pokazie. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Produkty VV znam tylko z blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) zaczynaja mi sie podobać te hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiego szkolenia-pokazu ;) Muszę się kiedyś na taki wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały Team VV spisał się na medal, więc warto! :)

      Usuń
  4. Hybryd nie noszę , ale takie pokazy są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że w Trójmieście też będzie taki pokaz, bo bardzo chciałabym się na niego wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa takie pokazy, a VV uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój pierwszy i mam nadzieję, że wybiorę się na kolejne :)

      Usuń
  7. z chęcią bym się wybrała na taki pokaz i poznała markę bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo świetna sprawa ;-) Jakże ja bym chciała się pojawić na takim pokazie! Póki co, mogę jedynie pomarzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra sprawa uczestniczyć w takim pokazie, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się wybrać, koszt niewielki :)

      Usuń
  10. Ja byłam w Pzn i bardzo byłam zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo inspirujące są akie wydarzenia. Super, że Ci się podobało :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!