ORLY Breathable - Rehab

Cześć! :)
Dziś mam dla Was nowość od ORLY. Lakier z serii Breathable, który jako pierwszy w historii łączy preparat i kolor w jednym! Nowa formuła zawierająca mieszankę olejku arganowego, prowitaminy B5 oraz witaminy C nie tylko intensywnie nawilża, ale i leczy zniszczone paznokcie i stymuluje ich zdrowy wzrost. Formuła produktu All-In-One zawiera składniki odpowiadające za połysk oraz przyczepność lakieru, więc nie jest konieczne używanie bazy ani topu. Brzmi bardzo kusząco, prawda? Zapraszam do dalszej lektury :)

ORLY Breathable - Rehab

Gama kolorystyczna ORLY Breathable zawiera aż 18 pięknych odcieni, które nadadzą się na każdą porę roku. Bez nakładania topu i bazy lakier trzyma się fenomenalnie i spokojnie możemy z nim na pazurkach chodzić minimum 5 dni bez obaw o zarysowania, czy innego typu zniszczenia. Ma świetną konsystencję - jest dość gęsty, ale maluje się nim bardzo przyjemnie. Pędzelek jest szeroki i zaokrąglony, dzięki czemu łatwo uzyskujemy równą linię przy skórkach. Tak jak w przypadku lakierów ORLY z nowszych serii posiada ergonomiczną nakrętkę GRIPPER CAP™, która zdecydowania ułatwia otwieranie lakieru i nie wyślizguje się z dłoni. W dodatku jedna buteleczka zawiera aż 18 ml emalii!

ORLY Breathable - Rehab

ORLY Breathable - Rehab

ORLY Breathable - Rehab

Kolor, którego zdjęcia dziś przygotowałam to Rehab - ciasteczkowy beż delikatnie przełamany pastelowym różem. Kryje po 2 cienkich warstwach. Każda z nich schnie około 5 minut :)

ORLY Breathable - Rehab

ORLY Breathable - Rehab

ORLY Breathable - Rehab

Podsumowując, idea oddychającego lakieru jest świetna i nadaje się dla każdej z nas. Nie dość, że możemy cieszyć się długotrwałym manicure przez kilka dni, proces malowania paznokci jest skrócony o połowę, to jeszcze ta odżywka z kolorem pozostawia je odpowiednio nawilżone. Myślę, że mimo ceny (na stronie producenta kosztują 45 złotych) warto się na nie skusić. Po długich testach zauważyłam, że paznokcie się wzmocniły, rosną błyszczące, a co najważniejsze - nie odbarwiły się.


Dziękuję ORLY Beauty za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. piękne paznokcie! Uwielbiam takie kolory. A skoro jeszcze działa na kondycję paznokcia to już w ogole bosko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne paznokcie. Przyznam że takiego koloru nie mam w swoim zbiorze a bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polecam się zaopatrzyć, ciężko taki znaleźć :)

      Usuń
  3. Alez cudowny kolor i piekne, zadbane paznokcie! Az chwilami zaluje, ze nie uzywam juz standardowych lakierow do pazurkow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest :-) i w sensie koloru i w sensie formuły, bardzo podoba mi się to połączenie odżywki z kolorem ;-) a sam kolor wygląda na idealne tło pod delikatne koronkowe zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłem pod zdobienia będzie świetnym :)

      Usuń
  5. Paznokcie piękne jak zawsze, kolor totalnie mój - uwielbiam takie delikatna odcienie :) Szkoda tylko, że cena dość wysoka jak dla mnie, ale sam pomysł genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł takie połączenie odżywki z lakierem :). Kolorek bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest przecudowny!
    Masz przepiękny kształt paznokci i idealnie je pomalowałaś :)
    Lakier troszkę mnie zadziwił. Ale skoro nie odbarwia, błyszczy przepięknie i ma trwałość, no to nie ma się do czego przyczepić.
    Po nazwie Breathable myślałam, że to będzie coś jak lakiery Inglota O2M, a tu takie cudo, że bez bazy i topu :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opróczfaktu, że można używać go bez bazy i topu, to ma formułę, która pozwala "oddychać" naszym paznokciom :)

      Usuń
  8. fajny ten kolor! ja mam z tej serii miętę i takiego mlecznego nudziaka transparentnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie mięta kusiła :) Kiedyś się zaopatrzę i w ten egzemplarz :)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!