ORLY Breathable - Happy And Healthy

Cześć!
Tydzień temu opublikowałam post z udziałem lakieru z tej samej serii. Możecie go znaleźć tutaj - KLIK! Tym razem przychodzę do Was ze ślicznym, cukierkowym różem, który nie tylko będzie pasował do każdej karnacji, ale i podkreślał opaleniznę. Kolor jest na granicy żarówy, lecz nie jest neonem.

ORLY Breathable - Happy And Healthy

Tak jak w przypadku poprzednika - formuła zawiera mieszankę olejku arganowego, prowitaminy B5 oraz witaminy C, która nawilża, leczy zniszczone paznokcie i stymuluje ich zdrowy wzrost. Formuła produktu All-In-One zawiera składniki odpowiadające za połysk oraz przyczepność lakieru, więc nie jest konieczne używanie bazy ani topu.

ORLY Breathable - Happy And Healthy

ORLY Breathable - Happy And Healthy

Buteleczka zawiera aż 18 ml lakieru, posiada ergonomiczną nakrętkę GRIPPER CAP™ oraz szeroki i zaokrąglony pędzelek. Rozprowadza się równomiernie po paznokciu i potrzebuje dwóch warstw do pełnego krycia. Na stronie producenta kosztuje 45 złotych za sztukę.

ORLY Breathable - Happy And Healthy


Dziękuję ORLY Beauty za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.


Co sądzicie o serii Breathable? :)

Udostępnij ten post

46 komentarzy :

  1. Cudowny kolor, uwielbiam takie słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny róż :) Lubię takie cukierkowe odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego lakieru z tej serii, ale wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy róż ;) lakier bardzo mi się podoba oprócz ceny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena niestety trochę odstrasza, ale dla takiej formuły warto :)

      Usuń
  5. Piękny kolor, ale cena zabójcza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki cukiereczek <3! Bardzo mi się podoba;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cukierkowy kolor ;-) Bardzo ładnie się prezentuje na paznokciach!

    Ten proszek akrylowy kupowałam na allegro u tego użytkownika: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=42261956
    chyba po 3,50 za słoiczek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny, trochę jak guma balonowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny, taki cukierkowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam jeszcze Orlątka z tej serii,al e kolor jest absolutnie cuuuuudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor, taki dziewczęcy i cukierkowy. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie bomba,uwielbiam takie slodkie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ piękny odcień. Uwielbiam takie. I to nie tylko na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor cudny, piękne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny,delikatny róż,bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny kolor :) A płytkę paznokcia masz idealną !! Chyba każda dziewczyna o takiej marzy :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!