Biel idealna?

Cześć! :)
Już po Wigilii. Jak się czujecie? U mnie było fenomenalnie - rodzinna atmosfera, pyszne jedzenie, kolędy i trafione prezenty.

Czas wrócić trochę do starych treści z bloga, bo jeszcze w październiku pisałam o bieli, która składnia się ku ideałowi. Padło na Golden Rose Rich Color 76, którego recenzję zajdziecie pod tym linkiem - KLIK!

Mimo wszystko postanowiłam kupić jeszcze 3 lakiery, które mogą spełnić moje oczekiwania.
Hej, ale jaki lakier ma być tym idealnym? Jakie powinien mieć właściwości?

Przede wszystkim powinien kryć po jednej (może być grubszej warstwie). Mógłby szybko wysychać, jednak to nie jest warunek konieczny do spełnienia. Trwałość musi przekroczyć 2 dni i dobrze by było, gdyby aplikacja nie sprawiała większych problemów. Rozmiar pędzelka nie ma znaczenia.

Do porównania użyłam:
- Golden Rose Paris 03
- Essence the gel nail 33
- Golden Rose Rich Color 76
- Sally Hansen Xtreme Wear 300

Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć, jak lakiery poradziły sobie po nałożeniu pierwszej warstwy:

biel idealna

Gołym okiem widać, że lakier Golden Rose Paris 03 jest mleczny. Reszta jest w porządku. Nie kryją w pełni, ale wypadły podobnie.

W przypadku Essence the gel oraz Golden Rose Rich Color 76 pędzelek jest szeroki i zaokrąglony, co pomaga przy aplikacji. Wysychają w przyzwoitym tempie (około 20 minut).

Sally Hansen Xtreme Wear ma natomiast długi i wąski pędzelek ścięty na krótko. Wysycha w podobnym czasie do poprzedników. Ma gęstszą konsystencję niż inne lakiery z tego starcia i trudniej się go aplikuje.

Tutaj widzicie drugą warstwę:

biel idealna

Do noszenia solo (wykluczając Golden Rose Paris 03) lub pod zdobienia przydałaby się 3 warstwa, ponieważ widać prześwity, jednak jeśli chcemy taki efekt pod naklejki wodne, to spiszą się bardzo dobrze.

Moim zdaniem, w tym starciu wygrywa Golden Rose Rich Color 76 :)

Co sądzicie? Macie swoją ulubioną biel?

Udostępnij ten post

38 komentarzy :

  1. mam SH i GR 76 i ten pierwszy jest super a drugi stoi nie uzywany musze sie wziasc za niego
    jakie ładne zmiany na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprawdzić.
      Zmiany już dawno wprowadzone, ale mimo wszystko dziękuję :)

      Usuń
    2. Widocznie dawno mnie nie było

      Usuń
  2. Moją bielą jest Golden Rose Express Dry 03. Krycie świetne, pędzelek precyzyjny, generalnie super. Fajne porównanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka lakierów Express Dry, ale te jasne kolory mają słabsze krycie i obawiam się, że mógłby się nie sprawdzić :(

      Usuń
  3. Z lakierów, które pokazałaś najbardziej podoba mi się Essence i GR Rich Colour. Sally Hansen trochę przypomina korektor;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze kryją białe lakiery do zdobień ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak one zazwyczaj są gęstsze i gorzej się z nimi pracuje. W dodatku, zazwyczaj słabo się poziomują.

      Usuń
  5. Ja z tej trójki najbardziej lubię Essence, wolę jego skład. A Paris nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składowi się nie przyglądałam, może to błąd ;)

      Usuń
  6. moja ulubiona biel to zdecydowanie GR Rich Color 76! mam w szufladzie 3 buteleczki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moją ulubioną zwykłą bielą jest Avon gel, ma świetne krycie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam jeszcze lakierów z Avonu ;)

      Usuń
    2. Ten biały sobie spróbuje, ja nawet do stemplowania go używam ;) Ale koniecznie z serii gel :)

      Usuń
  8. Paris szybko mi zrobił się gęsty i niewiele z niego skorzystalam; moja ulubiona biel to Essie

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nawet lubiłam biel z BeBeauty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zanim przestawiłam się na hybrydy GR to była moja ulubiona marka, z taką jakością spodziewałam się, że wygra :D No i 76 dobrze też sprawdza się przy stemplach, jeśli się nie chce wydawać kasy na "specjalistyczny" biały lakier do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie najlepszymi białymi lakierami są Lovely - Matt White (niestety to była tylko sezonówka) i Up Girls 111 ;-) Używałam też SH 300 White On i uważam, że był bardzo dobry ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Limitki najczęściej są lepsze od lakierów w stałej ofercie :P

      Usuń
  12. Dla mnie SH najlepszy, choć GR 76 nie używałam, a też wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z bielą z SH nie polubiłam za bardzo :)

      Usuń
  13. Osobiście bardzo lubię SH 300 white on i jest moją ulubioną bielą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam GR Rich Color albo P2, ale oba muszę zazwyczaj nakładać 3 warstwami. Czasem uda mi się na niektórych paznokciach 2 grubsze ;)
    Liczę, że trafią do Polski bardziej napigmentowane biele!
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę zerknąć jeszcze na French Tip z Color Club :)

      Usuń
  15. ale jak ten essence dobrze kryje! ja po tym, jak odkryłam biel z bourjois (white spirit z takiej serii w trójkątnych butelkach), nawet nie szukam lepszej. tamta jest idealna ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!