Sophin 328

Cześć! :)
Pamiętacie ostatnio pokazywany, słodki glitter od Sophin? Jeśli nie, to tutaj znajdziecie post - KLIK! Dziś chciałabym przedstawić Wam kolejny, bardzo dziewczęcy i równie oryginalny lakier. Białe drobinki w dwóch rozmiarach zatopione są w różowej, pół-transparentnej bazie. Doskonale podkreśla opaleniznę.

Sophin 328

Tak jak w przypadku lakieru o numerze 325 aplikuje się go bezproblemowo, pędzelek jest standardowy i ścięty na prosto, a buteleczka ma pojemność 12 ml.

Sophin 328

Sophin 328

Schnie w niedługim czasie - około 10 minut. Jego wykończenie porównałabym bardziej do żelkowego niż do typowego kremu.

Sophin 328

Sophin 328

Sophin 328

Sophin 328

Na zdjęciach widzicie efekt po nałożeniu trzech warstw, choć i dwie spokojnie wystarczają :)
U mnie trzymał się aż 10 dni! Nigdy wcześniej nie miałam lakieru, który trzymałby się tak długo bez odtłuszczenia płytki, nałożenia bazy oraz topu. Po tygodniu widać było tylko delikatnie starte końcówki.
Wszystkie produkty Sophin nie zawierają następujących składników: ftalanu dibutylu, formaldehydów, kamfory, toluenu  oraz parabenów :)

sophin logo

Dziękuję Cosmo Art i Sophin Polska za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

52 komentarze :

  1. Nie miałam nigdy tego lakieru, ale wygląda prześlicznie! Taki trochę szalony, będzie idealny na sylwestra.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest ten lakier! taki uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taki sam z moyry ;) bardzo fajny i rzeczywiście ładnie podkreśla opaleniznę

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy lakier, ktoś miał świetny pomysł, żeby dodać do niego białe drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten lakier jest przesłodki i mega uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodko wygląda z tymi drobinkami ;

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, kobiecy lakier :) Trzeba bedzie sobie go sprawić na kolejny letni sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cukiereczek rewelacja! Nie wiem nawet do czego go przyrównać :) jest bardzo unikatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się; widywałam go na blogach, wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko miałam możliwość, by go zdobyć, nie wahałam się ani minuty!

      Usuń
  10. Ale słodziak *.* Przepiękny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor i te lakiery uwielbiam ;) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczny <3 dodam, że przynosi szczęście, miałam go na sobie na maturze z matematyki i polskiego i sprawdził się :D wiosną nosiłam go wielokrotnie w połączeniu z innymi lakierami i w zdobieniach oraz solo, za każdym razem zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jeśli tak to i ja skorzystam z niego na czas matury :D

      Usuń
  13. Wygląda świetnie i słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze lakierów tej firmy. Też nieszczególnie lubię lakiery z drobinkami, ale matowy w tym odcieniu skradłby moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny, polecam z całego serca :)

      Usuń
  15. Jest przepiękny, coraz bardziej mnie kusi <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana widziałam ostatnio, że powygrywałaś kilka konkursów na FB - gratuacje! Jeśli chciałabyś poszerzyć swoją kolekcję lakierów i akcesoriów do stemplowania to zapraszam do wzięcia udziału w konkursie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przesłodki i bardzo oryginalny lakier :) Zachwycam się Twoimi paznokciami

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam ten lakier już parę razy na innych blogach - za każdym razem stwierdzam, że wygląda super! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na paznokciach prezentuje się znakomicie.
    Fajnie tu u Ciebie, zostaję z Tobą na dłużej Kochana..

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!