Sophin 205

Cześć!
Kiedy zaczynałam swoją współpracę z marką Sophin wybrałam do testów srebrne linearne holo. Osoby, które są ze mną od początku, mogą jeszcze pamiętać tę recenzję. Dla chętnych post znajduje się tutaj - KLIK! :) Dziś mam dla Was złote linearne holo z serii VINYL.

Sophin 205

Jest rzadki, ale to ułatwia w malowaniu ekstremalnie cienkich warstw. Wysycha na satynę :) Kryje perfekcyjnie po dwóch warstwach. Posiada standardowy pędzelek ścięty na prosto, a buteleczka jest o pojemności 12 ml. Schnie w niecałe 3 minuty!

Sophin 205

Sophin 205

Sophin 205

Zauważyłam jednak pewną wadę lakierów holograficznych tej serii. Jeśli nałożymy go na paznokcie bez bazy i topu, to emalia ściera się z całych paznokci po dwóch dniach, dlatego warto ich użyć, by przedłużyć trwałość. Wtedy trzymają się bez zarzutu przez minimum 4 dni :)

Sophin 205

Sophin 205

Wszystkie produkty Sophin nie zawierają następujących składników: ftalanu dibutylu, formaldehydów, kamfory, toluenu  oraz parabenów.

Sophin 205

Sophin 205

Co o nim myślicie? Wolicie srebro czy złoto? ;)


Dziękuję Cosmo Art i Sophin Polska za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

42 komentarze :

  1. Bardzo ładny efekt, podoba mi się takie holo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny lakier! Jestem zachwycona efektem holo

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor, dobrze, że efekt holo jest widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te efekty w lakierach holo <3 Skoro tak fajnie kryją przy 2 cienkich warstwach to może do stemplowania by się nadał, bo genialnie by to wyglądało ;)

    Bierz! Hybrydki Victoria Vynn świetne są :) Ja nie wiedziałam jakie kolorki wybrać, bo wszystkie chciałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że do stempli byłby słaby, chyba że chciałabym uzyskać bardzo subtelny efekt :)

      Usuń
  5. Ja wolę srebro, chociaż patrząc na powyższe zdjęcia, to złoto także zaczyna mnie ciągnąć w swoją stronę ;) Piękny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dwa ich holo, bardzo lubię, ten też ładny, jednak zostanę przy srebrnym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajny kolor, szkoda, że nie dodałaś też zdjęć z lampą, można było wydobyć z lakieru więcej holo. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robiłam z lampą bezcieniową :)

      Usuń
  8. Fajnie uchwyciłaś na zdjęciach holo-tęcze :) Oba są piękne i złoty i srebrny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne złotko, nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt jest przecudowny :) Wow, że udało Ci się uchwycić to na zdjęciach!
    Nie wiedziałam, że Sophin ma aż takie piękne, inne od pozostałych lakiery. Szkoda tylko, że ten złoty holo wysycha na satynę, a nie na pełen błysk. Ale i tak raczej nakłada się top coat, zwłaszcza, że z trwałością nie jest najlepiej.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ten, ale i wszystkie holosie od Sophin wysychają na satynę :)

      Usuń
  11. nie dość ze idealny to jeszcze piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudnej urody paznokcie to po pierwsze....a po drugie piękny jest ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny kolor lakieru! :) Przypomina mi footprints z Colour Alike :) Bardzo lubię takie delikatne, ale holo propozycje ! c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słońcu efekt holo jest jeszcze lepszy ;)

      Usuń
  14. mmm zaparło mi dech :) wspaniały, nie dość że widać efekt tęczy to jeszcze jest złoty <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękniś :) Myślałam że tylko mi się wycierają z paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam lakierów sophin,ale widzę,że czas to zmienić,bo bardzo ładnie wyglądają na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie złote dziwaki, ten jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!