Sophin 204

Cześć! :)
Ostatnio na blogu pojawił się jeden holoś z Sophin, a teraz mam kolejny. Tym razem jest to róż wpadający w fiolet. Pochodzi z serii VINYL i ma numer 204.

Sophin 204

Aplikacja jest bezproblemowa mimo jego rzadkiej konsystencji. Nie zalewa skórek.

Sophin 204

Sophin 204

Buteleczka jest o pojemności 12 ml, a pędzelek ścięty na prosto, który idealnie rozkłada się przy skórkach. Schnie równie szybko, jak jego poprzednik - nie potrzebuje więcej czasu niż 3 minuty!

Sophin 204

Sophin 204

Kryje po 2 cienkich warstwach. Przy zabezpieczeniu topem trzyma się około 4-5 dni :)

Sophin 204

Sophin 204

Sophin 204

Lubicie lakiery holograficzne? Preferujecie holo rozproszone czy linearne? :)


Dziękuję Cosmo Art i Sophin Polska za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

36 komentarzy :

  1. mam go i uwielbiam! bo jak można nie kochać holo? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Każde holo jest super! :) Piękny lakier... <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Holo w każdej postaci jest piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda on na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupuje! jaki boski odcień <3 jeszcze nie mam takiego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo mamuśku najukochańszy wszystkich lakierów - toż to boskość w lakierowej odsłonie! Kolor przecudowny, na Twoich PIĘKNYCH pazurkach prezentuję się fantastycznie :* <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękność.. ja mam wersję srebrną i nieustannie się nim zachwycam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek, chociaż ja wolałabym matowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można go zmatowić topem do tego przeznaczonym ;)

      Usuń
  9. Każda z nas widząc go przepadnie ;D nie można się w nim nie zakochać *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ! po prostu bajka :) jak wata cukrowa czy coś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, właśnie tak! Wata cukrowa to dobre określenie :D

      Usuń
  11. Prześliczne holo, nie mogę się na nie napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda mega uroczo, bardzo lubię holosie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, jak to holo, przyciąga wzrok. Ładnie go oddałaś na zdjęciach, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!