Golden Rose Rich Color 76

Cześć!
Od długiego czasu szukałam bieli idealnej... Co prawda nie jest to ten lakier, ale jest najlepszym, jaki do tej pory miałam! Chodzi mi o Golden Rose Rich Color o numerze 76.

Golden Rose Rich Color 76

Lakier mieści się w eleganckiej, prostokątnej buteleczce o pojemności 10,5 ml ze srebrną nakrętką. Na stronie producenta kosztuje 6,90 zł.

Golden Rose Rich Color 76

Ma gęstszą konsystencję niż lakiery z serii Ice Chic czy Color Expert, ale nie utrudnia ona aplikacji. Pędzelek jest szeroki i wystarczy 1-2 pociągnięcia, by pokryć całą płytkę.

Golden Rose Rich Color 76

Pierwsza cienka (!) warstwa kryje genialnie, jednak mogą pojawić się smugi. Druga ładnie wszystko wyrównuje, ale do zdjęć dołożyłam trzecią, by nie było widać prześwitów (w świetle dziennym słabo je widać).
Golden Rose Rich Color 76

Szybciutko schnie. Po 5 minutach jest w porządku, jednak może być plastyczny, a po 30 już wysycha w 90%.

Golden Rose Rich Color 76

Po 4 dniach lakier się ściera, a po 5 zdarza mu się odpryskiwać. Mimo wszystko, to chyba dobry wynik :)

Golden Rose Rich Color 76


Golden Rose logo

Dziękuję Golden Rose Polska za możliwość wypróbowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

64 komentarze :

  1. moja ulubiona biel!
    chociaż ja zawsze daje jej trzy warstwy

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne paznokcie :) Uwielbiam GR i co dziwne jeszcze żadnego lakieru z tej serii nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w mieście nie ma stoiska Golden Rose i lakiery z tej serii są niedostępne. Na szczęście właśnie zrobiłam zamówienie i czekam na moje cudeńka :)

      Usuń
  3. Lakier wydaje się bardzo fajny, chociaż te 3 warstwy do pełnego zakrycia prześwitów to trochę dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczą dwie :) Aparat czasem je wychwytuje - nawet jak ich nie wydać :(

      Usuń
  4. Miałam, chyba nawet 2 lub 3 buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę spróbować GR, biel zużywam litrami, do tej pory stosowałam Wibo. Śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten lakier ale do uzyskania idealnej bieli, której tak często używam w zdobieniach, bardziej przypadł mi do gustu lakier z serii Color Expert :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny odcień ;) cudowne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. lakiery z tej serii sa moimi ulubionymi :D ja swoja biel mam z SH <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny odcień :) lubię lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już polubiłam, właśnie dzięki tej bieli :)

      Usuń
  10. Ja też długo szukałam birli idealnej i zostałam dokładnie przy tym lakierze ;) mam już chyba 4 jak nie 5 buteleczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biel idealna chyba nie istnieje ;-D kiedyś był taki genialny lakier Matt White od Lovely - to była biel idealna... ale niestety sezonówka i szybko zniknęła ze sklepów ;-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię biel z Avonu ;) 4-5 dni to bardzo dobry wynik dla lakieru zwykłego, tym bardziej dla bieli przy 3 warstwach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię lakierów z tej serii ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat ta seria słabo u mnie wypada, ale za to maluszki wow! są cudowne ;)

      Usuń
    2. A ja za tymi z serii wow! z kolei nie przepadam :D Ładne kolorki, ale nic poza tym.

      Usuń
  14. Z każdej kolekcji lakierów GR miałam biały i najlepszy jak dla mnie jest z serii Ice Chic; najrzadsza konsystencja, a dobre krycie i nie gęstnieje tak szybko jak inne biele

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja polecam biel z bourjois (w tej takiej trójkątnej butelce). normalnie jest droga jak na zwykły lakier (ok. 30zł), ale zawsze można ją dorwać w promocji. kryje idealnie przy 2 warstwach

    OdpowiedzUsuń
  16. rzadko teraz używam zwykłych lakierów, ale markę Golden Rose bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem maniaczką jeśli chodzi o ich lakiery :)

      Usuń
  17. Póki co nie znalazłam lepszej bieli od tego GR :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie niestety nie spisują się lakiery GR, a mam z różnych serii. Biel rzadko kiedy znajduje się na moich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama go mam ale nic mi nie zastąpi Alpine Snow

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny :) lubię od czasu do czasu białe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny kolorek, ja mam na razie tylko dwa ich kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię Rich Color chyba najbardziej z GR, ale biel jeszcze lepsza dla mnie była z serii z proteinami. A teraz zużywam prezent z Węgier - i to moja biel idealna, będę płakać jak się skończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, szkoda, że do naprawdę dobrych lakierów jest słaby dostęp :(

      Usuń
  23. Zanim przestawiłam się na hybrydy lakiery z GR to był mój totalny hit, jak dla mnie jedne z najlepszych lakierów na polskim rynku. Nie dość, że super krycie i fajnie się z nimi pracuje, to jeszcze bajeczna cena :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!