ORLY Color AMP'D - Venice

Cześć!
Lato się kończy... Neony chowamy do szafy, a dziś... Dziś przyszedł czas na coś w innej tonacji. Stawiam na fiolet! Tak, tak, bo Venice to piękny lawendowy kolor :) Ten odcień spisze się perfekcyjnie nie tylko wiosną. Będzie świetnie pasował na każdą porę roku (a może i okazję? ;)). Na zdjęciach moje dłonie w większości wyszły tak trupio, ale wtedy kolor był idealnie oddany. W dodatku to są moje pierwsze zdjęcia z nowym sprzętem. Nadal się uczę :)
Zacznijmy :)

ORLY Color AMP'D - Venice

Producent opisuje funkcje oraz zalety systemu ORLY Color AMP'D w następujący sposób:
• Ponad tygodniowa trwałość - 75% dłuższa niż w przypadku tradycyjnych lakierów
• Wysycha w mniej niż 8 minut - 60% szybciej niż w tradycyjnym manicure
• 2-etapowa aplikacja szybsza o 75% od hybrydy
• Usuwanie o 85% szybsze niż w przypadku hybrydy
• Technologia, która łączy trwałość koloru i wytrzymałość topu - zapewnia nieskazitelne wykończenie
• Opatentowana nakrętka Gripper Cap ułatwia otwieranie oraz zapewnia precyzyjną aplikację
• Innowacyjny pędzelek z większą ilością włosia i o nowym kształcie został specjalnie zaprojektowany by pasował do płytki i zapewniał idealną aplikację za jednym pociągnięciem
• 36 bajecznie trwałych kolorów - od klasycznych kremów, po neony i brokaty

Lakiery były testowane przez kilka tygodni, przeze mnie oraz moją mamę. Odnosząc się do powyższych punktów - średnia trwałość wyniosła 4 dni (3 u mamy, 5 u mnie).

ORLY Color AMP'D - Venice

Szybkość wysychania mnie zaskoczyła! Jestem w stanie stwierdzić, że ORLYki z tej serii radzą sobie lepiej niż niektóre lakiery szybkoschnące. Aplikacja jest szybka i bezproblemowa. Pędzelek jest średniej grubości i ścięty na półokrągło.

ORLY Color AMP'D - Venice

Lakier zmywamy przy użyciu zmywacza do paznokci (bezacetonowy radzi sobie w 100%) i schodzi bez najmniejszych problemów. Emalia mieści się w 11 ml buteleczce z nakrętką, która ułatwia jej otwieranie i zapewnia wygodną aplikację. I kolory... Jest w czym wybierać :)

ORLY Color AMP'D - Venice

Producent zaleca stosować dwie cienkie warstwy, a następnie pokryć topem z tej samej serii. W przypadku tego koloru - jedna zdecydowanie wystarcza :)

ORLY Color AMP'D - Venice

Minus za cenę - na stronie producenta kosztuje 44 zł za sztukę.


ORLY Color Blast - logo
Dziękuję ORLY Color Blast za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.


Podoba Wam się ten kolor? Znacie ten system? :)

Udostępnij ten post

36 komentarzy :

  1. Piękny kolor ;) Cena jak dla mnie trochę zaporowa, bo wraz z Seche Vite lakiery GR trzymają się na moich paznokciach nawet 7 dni i schnięcie jest też akceptowalne - max 20 minut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te lakiery też dobrze się trzymają, szczególnie z serii Ice Chic, a ORLY dość przeciętnie. Cena mnie zaskoczyła, jest naprawdę wysoka :(

      Usuń
  2. bardzo ładny kolorek, ale rzeczywiście - cena jest naprawdę wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :( Jego aplikacja jest niesamowicie prosta i przyjemna, nie śmierdzi mocno i trzyma się przyzwoicie, ale to nie to czego oczekiwałam.

      Usuń
  3. ładny ten kolorek :) ale cena rzeczywiście wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiolet nie należy do moich ulubionych kolorów, a lakiery Orly fajne, ale drogie ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor cudny, ale cena... :/ chyba nigdy bym się nie zdecydowała.
    Pazurki są śliczniutkie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena trochę wgniata w fotel :D
      Dziękuję bardzo ;)

      Usuń
  6. Piękny kolor! Neonów nie chowam, u mnie - całorocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny odcień fioletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest naprawdę fenomenalny, szkoda, że dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeja ale cudowny kolorek łączący niebieski i fiolet <3 No i krycie- WOW ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ładny ale sama bym go sobie nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!