ORLY Color AMP'D - Stadium Way

Cześć!
W poprzednim poście opisałam Wam w skrócie system ORLY Color AMP'D oraz pokazałam lakier o nazwie Venice (po więcej zapraszam tutaj - KLIK!). Dzisiaj mamy do czynienia z ciekawym gagatkiem. „Stadium Way” - bo tak się nazywa - to głęboki granat, delikatnie przełamany fioletem (ciężko było uchwycić to na zdjęciach).

ORLY Color AMP'D - Stadium Way

Kolor na buteleczce nie do końca zgadza się z tym jaki otrzymujemy na paznokciach. Ta różnica może wynikać z tego, że na buteleczce mamy nadruk i nie widzimy lakieru, który jest wewnątrz.

ORLY Color AMP'D - Stadium Way

Lakier znajduje się w buteleczce o pojemności 11 ml, która ma gumową nakrętkę. Pędzelek jest zaokrąglony, średniej grubości i znacznie ułatwia aplikację, która sama w sobie jest łatwa ze względu na formułę lakieru. Nie zalewa skórek i świetnie się poziomuje.

ORLY Color AMP'D - Stadium Way

ORLY Color AMP'D - Stadium Way

Kryje po 3 cienkich warstwach (Na zdjęciach widać prześwity, co bardzo mnie zdziwiło. Na żywo nie były widoczne). Trwałość, taka jak w przypadku poprzednika - po 4 dniach zauważyłam starte końcówki, a piątego pojawiły się pierwsze odpryski.

ORLY Color AMP'D - Stadium Way

Niestety, jego cena jest dość wysoka - na stronie producenta kosztuje 44 złote za sztukę.


ORLY Color Blast - logo
Dziękuję ORLY Color Blast za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Piękny jest kolor tego lakieru ;) szkoda, że Orliki takie drogie ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przecudny kolor, ale lakier piekielnie drogi :(

      Usuń
  3. świetny kolor i piękne paznokcie, no ale cena rzeczywiście niska nie jest.. chociaż skoro sprosta wymaganiom, to czemu nie pozwolić sobie na szaleństwo haha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek, chyba zalicza się do klasyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor :) Bardzo chciałabym spróbować lakierów ORLY, ale niestety są dla mnie za drogie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie udało się wypróbować i zdecydowanie polecam :)

      Usuń
  6. Kolor super, cena już trochę mniej ;) Ale może kiedyś, jakiś Orlik wpadnie w moje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena troszkę zaporowa, szczególnie jak na lakier kremowy.

      Usuń
  7. Ładniutki kolor:) Orly w Polsce za bardzo się ceni jak, na mój gust, nie zbyt rewelacyjną jakość. Lakiery są fajne ale za 40 zł można kupić lepsze rzeczy :) Mam tylko kilka orly, tych dużych, ale jakoś nie zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także nie powaliły na kolana, jednak są w porządku :)

      Usuń
  8. Kolor w moim guście. Kiedyś kupowałam Orly, ale potem w którychś z nich dopatrzyłam się żywicy formaldehydowej, więc zrezygnowałam z tej marki. Nie zmienia to faktu, że wiele z Orly mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!