Kostka lodu na jesień

Cześć! :)
Lato już za nami i pora wejść w klimat jesienny kolorami idealnymi na tą porę roku. Mam dla Was 5 propozycji kolorów Golden Rose Ice Chic, które świetnie spiszą się właśnie na jesień! :)

Golden Rose Ice Chic

12 - mocno przydymiony, pastelowy fiolet. Kryje po 3 cieniutkich warstwach.

Golden Rose Ice Chic 12

Golden Rose Ice Chic 12

Golden Rose Ice Chic 12

Golden Rose Ice Chic 12

Golden Rose Ice Chic 12

17 - kolor bardzo trudny do opisania. Moim zdaniem to brąz z dużą domieszką... fioletu i różu. Bardzo ciekawy odcień. Kryje po 2 warstwach.

Golden Rose Ice Chic 17

Golden Rose Ice Chic 17

Golden Rose Ice Chic 17

Golden Rose Ice Chic 17

Golden Rose Ice Chic 17

23 - marsala. Krycie - 2 cienkie warstwy.

Golden Rose Ice Chic 23

Golden Rose Ice Chic 23

Golden Rose Ice Chic 23

Golden Rose Ice Chic 23

Golden Rose Ice Chic 23

45 - bordo, jednak przełamane ciemnym różem. Niestety, nie umiałam dobrze oddać tego koloru na zdjęciach. W rzeczywistości bardziej wpada w róż. Genialnie kryje po pierwszej warstwie, ale polecam nałożyć dwie, by zniwelować prześwity.

Golden Rose Ice Chic 45

Golden Rose Ice Chic 45

Golden Rose Ice Chic 45

Golden Rose Ice Chic 45

Golden Rose Ice Chic 45

65 - średniej ,,jasności" brąz. Pełne krycie uzyskamy po nałożeniu 2 dwóch warstw.

Golden Rose Ice Chic 45

Golden Rose Ice Chic 45

Golden Rose Ice Chic 45

Golden Rose Ice Chic 45

Golden Rose Ice Chic 45

Aplikacja tych lakierów jest świetna. Konsystencja jest idealna - ani zbyt rzadka, ani zbyt gęsta. Lakier znajduje się w buteleczce w kształcie kostki lodu z czarną nakrętką. Pędzelek jest szeroki i zaokrąglony. Emalia charakteryzuje się długotrwałą formułą (u mnie 4 dnia widać starte końcówki i niewielkie zarysowania, a 6 pojawiają się pierwsze odpryski) i wysokim połyskiem. Na stronie producenta kosztuje 6,90 zł za sztukę.

Jakie są Wasze propozycje na jesień? :) Zgodzicie się ze mną czy raczej wybieracie inne kolory? :)

Udostępnij ten post

50 komentarzy :

  1. Jakie cudne kolory <3
    Mogłabym dla nich zrezygnować z hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki, aż nie mogę się zdecydować który ładniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo mojej niechęci do fioletu ... jednak ten blady fiolet skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, jesienne kolorki:) ale gdybym miała wybrać tylko jeden, to byłoby mi ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  5. matko jakie one są piękne!!!! każdy z nich mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kolory są przepiękne i chętnie bym je widziała w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te kolory :) Najbardziej wpadły mi w oko bordo i jasny brąz - cudny! Używam podobnych jesiennych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bordo nie do końcą jest jak bordo - bardziej bardzo ciemny róż z domieszką czerwieni i fioletu. Ciężko było mi uchwycić jego odcień na zdjęciach :(

      Usuń
  8. 12 i 65 są cudowne <3 uwielbiam takie brązy. A golden rose jak najbardziej na tak. Sama mam z tej firmy kilka lakierów i nie mogę nic złego na nie powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Pojedyncze są bublami, ale trzeba tak trafić z reguły mają naprawdę dibre produkty :)

      Usuń
  9. 2 i 4 genialne, zwłaszcza 4 przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie cała 5 zachwyca :) dlatego wszystkie absolutnie podbiły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakiery piękne! Chyba wybiorę się na zakupy w najbliższym czasie :) A tej jesieni stawiam zdecydowanie na czerwień! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. idealne kolorki na jesień! ja jeszcze dorzuciłabym tu coś zielonego i złotego :)
    a numer 12 mam i go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, wszystkie kolory mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdyby tak zdecydować się na jeden? ;)

      Usuń
  14. Mój kolor to zdecydowanie nr 5 bordo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kolory! Zwłaszcza dwa ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze dwa bardzo mi się podobają:) U mnie w jesień będzie jak przez cały rok :D Na co mnie najdzie ochota tak pomaluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy kolorek wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A na lakier nakładasz jeszcze jakiś utwardzacz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko robię swatche lub testuję dany produkt, to nie. Natomiast jeśli robię sobie pełny manicure wtedy używam topu jaki w danej chwili posiadam (obecnie jest nim Poshe).

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!