Golden Rose Express Dry

Cześć!
Pamiętacie mój expressowy manicure ślubny? Dziś zobaczycie swatche (i recenzję) nie tylko koloru, który grał pierwsze skrzypce. Mam dla Was aż 7 lakierów z tej serii! Dzięki konkursowi u Pana Lakiera na Instagramie udało mi się wygrać 5 z nich :)

Golden Rose Express Dry

Zacznijmy od kwestii technicznej. Lakiery znajdują się w buteleczce o dość ciekawym kształcie. Prostopadłościenna, ale wysoka i wąska ze złotą nakrętką. Mieści 7 ml produktu i na stronie producenta kosztuje tylko 4,90 zł. Aplikuje się je bez najmniejszego problemu. Pędzelek jest średniej grubości, długi i ścięty na prosto. Na moich pazurkach trzymają się średnio 4 dni.

To tyle :) Przejdźmy teraz do kolorów:

10 - delikatny, pudrowy róż. Kryje po trzech grubszych warstwach (można nałożyć 4 cienkie).

GR Express Dry 10

GR Express Dry 10

GR Express Dry 10

GR Express Dry 10

21 - pudrowy róż, ciemniejszy od poprzednika. Pełne krycie uzyskamy po nałożeniu trzech grubych warstw koloru.

GR Express Dry 21

GR Express Dry 21

GR Express Dry 21

GR Express Dry 21

36 - piękny, czysty koral, który kryje po 3 cienkich warstwach.

GR Express Dry

GR Express Dry 36

GR Express Dry 36

GR Express Dry 36

37 - ciemny, nasycony róż przełamany koralem. Krycie - 3 cieniutkie warstwy.

GR Express Dry 37

GR Express Dry 37

GR Express Dry 37

GR Express Dry 37

64 - pistacja. 2 warstwy do pełnego krycia.

GR Express Dry 64

GR Express Dry 64

GR Express Dry 64

GR Express Dry 64

71 - ciemny odcień niebieskiego. Kryje po 2 warstwach.

GR Express Dry 71

GR Express Dry 71

GR Express Dry 71

GR Express Dry 71

74 - atramentowy granat, który kryje po 2 warstwach.

GR Express Dry 74

GR Express Dry 74

GR Express Dry 74

GR Express Dry 74



Golden Rose logo
Dziękuję Golden Rose za możliwość przetestowania produktów. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.



Który z kolorów jest Waszym faworytem? :)

Udostępnij ten post

50 komentarzy :

  1. Pierwszy pudrowy róż wpadł mi w oko najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy ostatnie kolory wpadły mi w oko :) Z tej serii mam bodajże dwa lakiery, które czekają na swoje 5 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory na idealnych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie są idealne. Jednak bardzo dziękuję, miło mi to... Czytać ;)

      Usuń
  4. Pudrowe róże są śliczne :) Szkoda tylko, że krycie takie średnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda trochę tego słabego krycia - połowa lakierów potrzebuje 3 warstw. Kiedyś bardzo lubiłam Golden Rose, jednak w tych najnowszych seriach nie mogę znaleźć nic dla siebie (albo raczej nic, czego bym już nie miała - kolory ;-D ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię te z serii Ice Chic, szczególnie ze względu na ich trwałość :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię lakiery GR, ale z tej serii jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, bo lakiery schną szybciutko i nieźle się trzymają :)

      Usuń
  7. Na takich paznokciach każdy kolor prezentuje się zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kolory ;) najbardziej podoba mi się pudrowy róż, atrament i koral ;) szkoda że krycie takie sobie, jednak nic nie pobije serii Rich Color ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko jeden lakier z tej serii i jest niezły :) Na razie przebijają go Ice Chic ;)

      Usuń
  9. Mam pięć lakierów z tej kolekcji, ale ta seria jednak nie przypadła mi do gustu; kolory są super, ale ja lubię miziać kilka razy po paznokciu lakierem jak maluję i tutaj zostają mi smugi , bo lakier szybko schnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, szybko schną. Dokładnie 60 sekund - sprawdzałam :)

      Usuń
  10. Pistacja i ciemny niebieski - moje naj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemny niebieski jest super :) Bardzo lubię też koral :)

      Usuń
  11. Niebieskości najbardziej mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie cudne, pierwszy mi się spodobał najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie pudrowy róż! Prześliczny i taki subtelny... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. koralowy i chabrowy wyglądają super. Och, szkoda, że lakiery GR nie mają swoich nazw!
    Piękne zdjęcia i piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwy byłyby świetnym pomysłem! Choć tyle serii i tyle kolorów... No nie wiem :P
      Dziękuję, bardzo mi miło!❤

      Usuń
  15. ale ładne kolorki! trudno wybrać jeden ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wybrać takie, których nie mam jeszcze w swoich zbiorach :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję :) Trudno się nie zgodzić ;)

      Usuń
  17. Mam zielony kolor i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne są te początkowe kolorki tylko szkoda ze krycie mają takie dość słabe :-(

    OdpowiedzUsuń
  19. Golden Rose jest świetną firmą. Kiedyś miałam dwa lakiery i do tej pory za nimi tęsknię, z tym, że nie widziałam ich nigdy na półkach sklepowych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jeśli w mieście nie ma stoiska, to dostęp do produktów tej firmy jest ograniczony :(

      Usuń
  20. Wszystkie są piękne, ale najbardziej zauroczyła mnie 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio moje ulubione lakiery :D Szkoda tylko ,że te jasne kolory mają takie słabe krycie ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!