Duet doskonały

Cześć!
Przedstawiam Wam zdobienie, które nosiłam jeszcze w trakcie trwania wakacji.

ORLY Color Blast, Anastazja.net

Do jego wykonania użyłam niedawno recenzowanych lakierów ORLY Color AMP'D Venice oraz Stadium Way i moich ulubionych naklejek wodnych od Anastazja.net z pięknym galaktycznie dzikim wzorem! (arkusz numer 22 z kolekcji Basic).

ORLY Color Blast, Anastazja.net

ORLY Color Blast, Anastazja.net

ORLY Color Blast, Anastazja.net

ORLY Color Blast, Anastazja.net

ORLY Color Blast, Anastazja.net

Co sądzicie o takich pazurkach? :)

Udostępnij ten post

40 komentarzy :

  1. Jakie Ty masz piękne długie pazurki, zazdroszczę i ten kształt cudo... A zdobienie jak zwykle perfekcja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz są krótsze. W szkole szybciej mi się łamią :(
      Dziękuję bardzo!❤

      Usuń
  2. Wzór naklejki średnio mi się podoba , za to granatowy lakier cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej mega! Uwielbiam takie kolory i to w dodatku w duecie ! Jestem bardzo zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt - doskonały <3 Śliczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. witam serdecznie ;) jeszcze na siebie chyba nie wpadłyśmy, a tworzysz takie cuda :) nie wiem jak to możliwe. w każdym razie już nadrabiam. Przepiękne zestawienie kolorystyczne, super połączenie z motywem. Piękne ! Pozdrawiam serdecznie, Marlenails.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Obserwuję twojego bloga od dłuższego czasu! Bardzo lubię zdobienia, jakie wykonujesz! :)
      Dziękuję bardzo. Również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Cudowne połączenie! :) mega podoba mi się ten granat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granat jest super! Na każdą porę roku... :)

      Usuń
  7. Masz piękny kształt paznokci :) a naklejki to zawsze świetny i szybki sposób na genialne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Głębia kolorów jest niesamowita.
    Zazdroszczę paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek, naklejka wszystko tak fajnie "dopieszcza" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdobienie, ten granat chwycił mnie za serce. :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!