Deni Carte - Efekt syrenki S1

Cześć!
Mam dla Was coś nowego, innego niż zwykle :) Zapewne kojarzycie efekt pyłku o nazwie ,,efekt syrenki". I to właśnie o tym ten post. Przedstawiam Wam świetną opcję na uzyskanie podobnego efektu za pomocą tradycyjnych lakierów. Oczywiście, typowa ,,syrenka" różni się od tej w postaci lakieru Deni Carte, jednak uważam, że to świetna alternatywa dla pyłku przeznaczonego do hybryd.
W trakcie robienia zdjęć mój aparat wariował i niektóre mogą być trochę niewyraźne, za co bardzo przepraszam. Starałam się jak najlepiej oddać błysk jaki daje ,,efekt syrenki" od Deni Carte.

Deni Carte - Efekt syrenki S1

Opisywany lakier jest umieszczony w buteleczce o pojemności 10 ml z czarną nakrętką. Wewnątrz znajduje się przezroczysta emalia z mnóstwem iskrzących się drobinek, które perfekcyjnie rozkładają się na paznokciach. To daje nam możliwość nakładania go na każdy kolor, dzięki czemu będzie wyglądał nieco inaczej. Krycie można bez problemu budować i dostosowywać do własnych preferencji. Ja wybrałam wersję złotą (S1). Obecnie jest ich aż siedem, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Dla zobrazowania przygotowałam wzornik z całą tęczą i bielą oraz czernią :)

Deni Carte - Efekt syrenki S1

Deni Carte - Efekt syrenki S1

Mnie najbardziej podoba się efekt na bieli (cudeńko!) oraz klasycznej czerwieni.

Poniżej możecie zobaczyć jak prezentuje się jedna warstwa na granatowym Golden Rose Express Dry 74:

Deni Carte - Efekt syrenki S1

Deni Carte - Efekt syrenki S1

Dwie warstwy:

Deni Carte - Efekt syrenki S1

Deni Carte - Efekt syrenki S1

Deni Carte - Efekt syrenki S1

Oraz jedna warstwa na białym Sophin 0001:

Deni Carte - Efekt syrenki S1

Deni Carte - Efekt syrenki S1

Deni Carte - Efekt syrenki S1

Deni Carte - Efekt syrenki S1

Deni Carte - Efekt syrenki S1

Pędzelek jest ścięty na prosto. Aplikacja przebiega bez problemów. Schną w przyzwoitym tempie - około 15 minut. Przy zmywaniu wystarczy dłużej przytrzymać wacik, by zdjąć nasz ,,efekt syrenki". Drobinki mogą migrować na skórki. Co najlepsze, lakier jest w przystępnej cenie - jedyne 6,90 na stronie producenta :)


Dziękuję Deni Carte za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.


Macie ,,syrenkę" w swoich zbiorach? :)

Udostępnij ten post

44 komentarze :

  1. Bardzo fajny efekt, podobny do syrenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście na białym wygląda świetnie :) Ja mam top rozświetlający z Wibo. Daje podobny efekt, ale trochę słabszy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam już tą syrenkę u kilku dziewczyn i daje naprawdę fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten efekt szczególnie na ciemnych kolorach :D ja sama wolę jednak tradycyjną syrenkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardziej spodobał się na tych jasnych :)

      Usuń
  5. Dlaczego ja jeszcze nie mam tego lakieru ? Musze to nadrobić. Świetne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ładny efekt ;) kurcze też mam super lakier z efektem syrenki i nigdy nie pokazywałam zdobienia z nim ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny efekt, muszę wreszcie zaopatrzyć się w ten lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie nie jest to taki sam efekt jak syrenka na hybrydach, ale wygląda ciekawie ☺ Preferowałabym 1 warstwę ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie warstwy nie wyglądają tak ciekawie, moim zdaniem.

      Usuń
  9. Super sprawa! Niestety ja hybryd nie noszę, więc tradycyjny "efekt syrenki" i inne chromy mnie omijają, a to jest piękna alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także nie noszę hybryd i to genialne rozwiązanie :)

      Usuń
  10. Podoba mi się na bieli, wygląda nieziemsko! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszedł dość podobnie jak słynny Biedronkowy lakier Bell, Moroccan Dream. Z jedną warstwą cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny choć nie do końca syrenkowy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem? Moim zdaniem dość podobny :) Zdjęcia nie do końca oddały urok, niestety. Aparat wariował :(

      Usuń
  13. Super! Bardzo mi się spodobał, szczególnie na granatowych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do syrenki nie do końca mi to podobne, ale ten efekt mega mi się podoba! Genialnie wygląda i na jasnych i na ciemnych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, na granacie, czerni, fiolecie i czerwieni podoba mi się najbardziej. Wygląda wtedy tak magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, niezłe spostrzeżenie :) Dziękuję ;)

      Usuń
  16. ja mam od deni carte dwie syrenki, ale te grubsze :) jestem bardzo ciekawa własnie tych drobnych, bo wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolałam tą drobniejszą, bardziej przypadła mi do gustu :)

      Usuń
  17. rzeczywiście na bieli wygląda najfajniej :) chociaż dwie warstwy na granacie też mi się podobają. nie mam jeszcze żadnej z tych syrenek, ale kiedyś na pewno którąś z nich kupię i obawiam się, że na jednej się nie skończy :p

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!