Pokemon GO!

Cześć!
Niedawno niesamowitą popularność zdobyła gra ,,Pokemon GO". Chyba jako jedna z niewielu moich znajomych nie dałam się porwać tej ,,modzie". Może to kwestia mojego niezrozumienia całego contentu. Gra nie przypadła mi do gustu. Animacji też nie oglądałam. I co? Pazurki inspirowane pokemonami? Do stworzenia takiego zdobienia zachęcił mnie konkurs organizowany u Pana Lakiera na Instagramie. Wiecie co? Byłam jedną z 4 osób, które wygrały! :) Opłacało się ślęczeć te 2 godziny i dłubać wzorki na paznokciach.


Nagrodą był Golden Box z zestawem 5 lakierów Golden Rose Express Dry. Paczka szybciutko do mnie dotarła i swatche lakierów wraz z recenzją pojawią się w najbliższym czasie.
Wracając do zdobienia - nic nie wyszło tak, jak bym chciała, ale cóż, taka natura perfekcjonistki ;) Przede wszystkim plan był inny. Ostatecznie, po wielu porażkach postanowiłam na 4 paznokciach umieścić pokeballe, a na jednym pokemona. Pikachu miał troszkę skrzywioną buźkę, a pokeballe były nierówne. Takich malunków raczej nie robię, więc jak na pierwszy prawdziwy raz całość prezentuje się dobrze. Przynajmniej tak myślę :) Teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć i zachęcam do pozostawienia swojej opinii w komentarzu :)





I jeszcze jedno w słońcu. Na podstawowych pokeballach użyłam srebrnego lakieru holograficznego od Sophin i pięknie się mienił :)


P.S. Na moim fanpage na Facebook'u znajdziecie wyniki ankiety, którą opublikowałam 31 lipca! Zapraszam do zapoznania się :)

Udostępnij ten post

42 komentarze :

  1. Gratuluję wygranej! Super zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie wyszły te pazurki, super :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdobienie :) gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej grze, że przez nią ludzie łamią nogi , wpadają pod samochody , nawet chłopiec został zastrzelony ... ;( masakra , ale pazurki bardzo fajne i gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co mówią o tej grze odstrasza. Nawet bardzo.
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne paznokcie :) a może zrobisz jakiś post o tym jak wykonujesz podstawowy manicure?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wygranej :) zdobienie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już nie moge słyszeć o tej grze! zdobienie fajnie haha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, irytuje mnie :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. są na prawdę urocze, choć pewnie sama bym nie poszła na uczelnie z takim wzorem ale w wakacje przecież nikt mnie nie widzi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ! Szkoda, ze ja tak nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj! W końcu trening czyni mistrza :)

      Usuń
  10. Bardzo fajny pomysł i gratuluje wygranej 😊 Jak kiedyś malowałam zwykłymi lakierami to tez robiłam wymyślne wzorki - u mnie wtedy były angry birds 😊
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Przesyłam mnóstwo buziaków, haha!❤

      Usuń
  11. Gratuluję wygranej :) a mani superrr - jestem zachwycona *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyszły :) co do gry.. hm sama nie mam, ale Pokemony to całe moje dzieciństwo :) serial i filmy ogladąłam kilka razy, miałam grę komputerową, ciuchy, maskotki, tazo, karty.. co się tylko dało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam. Cóż, gusta są różne :D

      Usuń
  13. Super te pazurki wyszły :D chociaż granie w pokemon go zdecydowanie mi się znudziło.

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję! piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam, że wygrałaś i zasłużenie, bo zrobiłaś piękne paznokcie :) Pokemony to moje dzieciństwo, więc mam do nich sentyment, ale nie gram w tę grę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Świetne!!! I gratulacje 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Wierności nie potrafię ocenić, jestem "nie-połkemonowa", ale samo zdobienie wygląda na dokładne i estetycznie zmalowane, więc wygrana jak najbardziej zasłużona!

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę duży talent :D Także nie gram w grę. Ale paznokcie super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokemony znam z bajek, ale to gierkowe szaleństwo też mnie nie rusza. Malunki wyszły super.

    OdpowiedzUsuń
  20. Także nie wpadłam w pokemonowy szał, ale pazurki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!