ORLY Color Blast - Fun In The Sun

Cześć! :)
Wracam do Was po króciutkiej przerwie i od razu chciałabym przedstawić lakier z nowej, letniej kolekcji Endless Summer od ORLY Color Blast.

ORLY Fun In The Sun

Kolory z tej serii świetnie sprawdzą się na okres wakacyjny :) To cudowne neony o różnym wykończeniu. Świetnie będą wyglądały przy opalonych dłoniach.

ORLY Fun In The Sun

Dziś padło na Fun In The Sun, czyli żarówę jakich mało! Piękna, zakreślaczowa żółć o satynowym wykończeniu. Kryje po trzech warstwach i ma dość bogatą konsystencję. Mnie aplikacja sprawia trochę problemów, bo lakier jest bardzo gęsty. Łatwiej nakładać grubsze warstwy. Nie koliduje to z czasem, w jakim wysycha, ponieważ dzieje się to niemalże natychmiastowo! Każdej z warstw ten proces zajmuje średnio 10 minut, ale na sam koniec warto nałożyć top, by lakier nie był plastyczny (przy okazji nadamy mu piękny blask). Jeśli natomiast zdecydujemy się na wersję bez top coatu, wtedy satynowe wykończenie się ściera i po 3 dniach pojawia się błysk.

ORLY Fun In The Sun

Trwałość lakieru zależy przede wszystkim od stanu paznokci i czynności, jakie wykonujemy. W moim przypadku były to 4 pełne dni. Później pojawiły się odpryski.

ORLY Fun In The Sun

Formuła lakieru nie zawiera toksycznych substancji takich jak: DBP, toluen oraz formaldehyd.

ORLY Fun In The Sun

ORLY Fun In The Sun

ORLY Fun In The Sun

ORLY Fun In The Sun

Buteleczka ma ciekawy kształt oraz pojemność 11ml, a nakrętka (Gripper Cap) jest gumowa z wyżłobionymi rowkami, przez co dużo łatwiej można ją odkręcić. Na stronie producenta kosztuje 29 zł :)

ORLY Color Blast - logo

Dziękuję ORLY Color Blast za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.


Lubicie neony? Nosicie je tylko latem?

P.S. Co sądzicie o nowych zdjęciach? :)

Udostępnij ten post

40 komentarzy :

  1. Masz bardzo ładne paznokcie. Ten lakier jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny! Żółty to mój ulubiony kolor, a ten jest po prostu cudny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, jest naprawdę świetny! Istna żarówa :D

      Usuń
  3. kolor rewelacyjny! neony na lato u mnie jak najbardziej TAK!
    a zdjęcia bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem najlepiej się spisują :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Lakier obłęd :) Zmieniłaś aparat bo zdjęcia są o niebo lepsze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Aparat zmieniłam w maju, a teraz zainwestowałam w lampę bezcieniową (świetlówka) i czarne, kartonowe tło :)

      Usuń
  5. świetny lakier, bardzo lubię neonki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neony są świetne :) Ja dopiero w tym roku się do nich przekonałam :)

      Usuń
  6. Współpraca z Orly? Gratuluję ;-)
    Fajnie prezentuje się ten lakier na paznokciach. Taki żywy, przyciągający wzrok kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, udało się :) Dziękuję :)

      Usuń
  7. Ten kolor nie podoba mi się, ponieważ nie lubię żółtego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za lakierami Orly, ale kolor bardzo mi sie podoba. Od dawna chcialam sobie kupic w takim odcieniu lakier hybrydowy, ale walcze z tym wmawiajac sobie, ze kolor zolty to taki kolor sezonowy i poza latem, ktore juz sie konczy, wcale go nie uzyje. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tylko aplikacja sprawia problemy :(
      A co do koloru, to możesz mieć rację ;)

      Usuń
  9. Śliczny kolorek :) Idealny na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, ale masz ładne paznokcie. <3 Piękny kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! Przypomina mi takiego jednego żółtego Sophina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sophin ma podobny, racja. Jeśli myślimy o tym samym :)

      Usuń
  12. O wow! Jeszcze nigdy żaden żółty aż tak mi się nie podobał! Jeszcze tak idealnie nim pomalowałaś te pazurki :D

    Myślę, że warto wypróbować Victoria Vynn! Sporo w tej marce zależy od koloru, mam jeden za którym nie przepadam, ale mam 3 które uwielbiam! Jeżeli chcesz kupić coś co na pewno Ci się spodoba i zużyjesz to weź sobie holo mgiełkę 109! Ja robię ją teraz u 70% osób jako dodatek bo każdemu się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak idealnie, ale nie będę się sprzeczać :D Dziękuję :)
      Haha, rozumiem! Przemyślę ;)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!