Naklejki wodne Raisin

Cześć!
Niedawno otrzymałam paczuszkę ze sklepu Raisin po brzegi wypełnioną naklejkami wodnymi! Otrzymałam aż 22 losowo wybrane arkusze! :)

Naklejki wodne - raisin sklep

Naklejki są grube, więc idealnie spiszą się na naturalnych paznokciach. Pokryte topem trzymają się aż do zmycia lakieru bazowego. Łatwo pozbyć się z nich zmarszczek i niesamowicie długo możemy manewrować i odpowiednio układać je na paznokciu. W ofercie sklepu znajdziemy wiele małych wzorów, ale także i te całopaznokciowe. Lepiej sprawdzą się dla osób o wąskiej i krótkiej płytce, ponieważ są małe (same arkusze są malutkie, mają wymiary 61mm x 52mm). W moim przypadku, naklejki, które były przeznaczone na palec wskazujący, były odpowiednie dopiero na serdeczny. Żadne z nich nie sprawdzały się na kciuku z powodu rozmiaru. Poza tym,szybciutko się odmaczają, bo tylko 20 sekund i łatwo odchodzą z kartonika. W dodatku są tanie! :) Dobrze zmywają się ze skórek i samych paznokci. Czego chcieć więcej?
Zapraszam na zdjęcia :)

Pierwsze z nich wykorzystałam do zrobienia manicure mojej mamie. Wykorzystałam do tego arkusz o numerze YZW132. Lakier Sophin 0075 świetnie się tu dopasował :)


Naklejki wodne - sklep Raisin

Kolejny raz skorzystałam z nich wykonując manicure ślubny. Towarzyszył im piękny Golden Rose Express Dry 10 :) Naklejki pochodzą z arkuszy o numerach STZ-V022 oraz A561.



Naklejki wodne - sklep Raisin

A poniżej możecie zobaczyć mani z naklejkami z arkusza STZ-249 wraz z nowym ORLY Color Blast Sunday Funday, o którym niedługo będzie post :) Pochodzi z nowej kolekcji Endless Summer. 



Naklejki wodne - sklep Raisin (Orly Sunday Funday)


Naklejki wodne - raisin sklep (logo)

Dziękuję Raisin za możliwość przetestowania produktów. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.


Skusicie się? :)

Udostępnij ten post

36 komentarzy :

  1. mam kilka naklejek z tego sklepu, jedne piórka już wypróbowałam i łatwo się aplikują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo :) Gdyby nie ich rozmiar, to byłabym w 100% zadowolona :)

      Usuń
  2. ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam naklejki wodne, miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam naklejki wodne i twoje są przepiękne szkoda tylko, że u mnie stacjonarnie jest mało i są... średnie, nie tak fajne jak te :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super naklejki i piękny manicure ślubny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne te naklejki :) a pazurki prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne naklejki, często z nich korzystam, jednak najczęściej wybieram te na cały paznokieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naklejki na paznokciach wyglądają cudownie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Manicure Twojej mamy wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są te paisleyowe, ale mani podobają mi się wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne naklejki wcześniej nie słyszałam o tym sklepie z chęcią zrobię u nich zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naklejki prezentują się świetnie, żałuję tylko, że te na całą płytkę paznokcia są takie małe.

    OdpowiedzUsuń
  13. To będziesz miała trochę zabawy z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam naklejki wodne! masz w czym wybierać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ;) Naklejki to świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super naklejki, aż czekam na więcej postów z nimi w akcji :D a mani mamy bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!