Golden Rose Ice Chic 303

Cześć! :)
Pogoda za oknem nie pozwala cieszyć się ostatkami letniej pogody. U mnie ciągle pada i jest chłodno. Jednak nie przejmuję się i lato mam na paznokciach!

Golden Rose Ice Chic 303

Przedstawiam Wam piękny, pomarańczowy neon o żelkowym wykończeniu. To Golden Rose Ice Chic o numerze 303.

Golden Rose Ice Chic 303

Golden Rose Ice Chic 303

Lakier samodzielnie cudownie błyszczy i jest trwały. Na moich pazurkach, bez pokrycia topem, wytrzymuje nawet 6 dni! Aplikuje się bezproblemowo, konsystencja jest idealna. Nie spływa na skórki.

Golden Rose Ice Chic 303

Golden Rose Ice Chic 303

Lakier znajduje się w ślicznej buteleczce w kształcie kostki lodu z czarną nakrętką o pojemności 10,5 ml. Moim zdaniem to opakowanie ułatwia przechowywanie.
Ten kolorek kryje po 3 warstwach. Na stronie producenta kosztuje jedynie 6,90 zł.

Golden Rose Ice Chic 303

Podoba Wam się ten kolor? Macie jakieś z tej serii w swoich zbiorach?


Golden Rose - logo

Dziękuję Golden Rose Polska za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

38 komentarzy :

  1. Ładny, ale osobiście nie lubię pomarańczowych kolorów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo nie mogłam się do takich przekonać. Po rozpoczęciu wakacji coś mnie wzięło na pomarańcze... I żółć... A także fiolety :P

      Usuń
  2. taki... soczysty :) bardzo fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ładny, a Golden Rose uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemny kolorek ;) U mnie pogoda w kratkę ;( w jeden dzień lato , a na drugi jesień ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Chociaż u mnie teraz jest bardzo ładnie, akurat na koniec wakacji :(

      Usuń
  5. Kolor idealny na koniec lata ;) Piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog, piękne paznokcie. Kolejny fajny blog do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kolor, bardzo lubię lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny odcień. Z Ice Chic mam 2 szt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja posiadam 9 i moja kolekcja stale się powiększa :)

      Usuń
  9. Do tej serii miałam kilka podejść, jednak za każdym razem odchodziłam z pustymi rękoma. Kolory choć ładne, to niestety wszystkie już mam ;-D
    Bardzo ładnie prezentuje się ten lakier na Twoich paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor, choć rzadko maluję paznokcie na pomarańczowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem można sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa ;)

      Usuń
  11. No patrz, a jak szukałam takiego koloru to nie trafiłam :D jak na razie z serii Ice Chick mam tylko jeden fiolet, ale czuję, że to się zmieni niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny! choć sama chyba nie nosiłam bym

    OdpowiedzUsuń
  13. póki co mam tylko 3, chętnie piwiększe swoją kolekcje, polubiłam tą serie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też będę powiększała :) Uwielbiam je :)

      Usuń
  14. Jak perfekcyjnie pomalowany paznokieć! Mega się prezentuje ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!