Expressowy manicure ślubny

Cześć!
Na pewno wiele z Was wie (a część się może domyślać), że dzień ślubu jest dość trudnym dniem w kwestii przygotowań. Każda z Nas chce wyglądać wyjątkowo i tak też się czuć. Wydajemy ogromną ilość pieniędzy, żeby to TEN dzień był szczególny. A co zrobić, by nie poświęcać na manicure kilku godzin, ponieważ mamy jeszcze do zrobienia masę innych rzeczy?


Dzięki Golden Rose i Raisin w pół godziny możemy zrobić świetne zdobienie, które sprawdzi się w tej sytuacji! Wystarczy użyć szybkoschnącego lakieru i naklejek wodnych. Expressowa metoda, czyż nie? ;)


W tym zdobieniu wykorzystałam lakier Express Dry 10 oraz naklejki wodne ze sklepu Raisin (arkusze A561 oraz STZ-V022).









Dziękuję Golden Rose Polska oraz Raisin za możliwość przetestowania produktów. Fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Udostępnij ten post

40 komentarzy :

  1. Dla mnie ładny beż lub pudrowy róż i na to stempelek lub właśnie naklejka i mega wyglądają pazurki ślubne ;) Nie można przesadzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że nie można przesadzić :)

      Usuń
  2. Rzadko maluję paznokcie ale właśnie takie kolory mi się podobają i jeśli miałabym wybrać jakiś lakier to w podobnym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie delikatne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wygląd bloga, jest jasno, przejrzyście. Bardzo mi się podoba :) A paznokcie oczywiście piekne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Powoli będę wprowadzała zmiany :) Mam w planach jeszcze kilka i niedługo powinno być lepiej :)

      Usuń
  5. Ślicznie wyszło. Uwielbiam ten kolorek :) :)
    Zostawiam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny manicure ;o nie tylko doskonały na slub, ale i na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie się prezentują ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne paznokcie! Mam ten lakier z Golden Rose i uwielbiam tą serię. Mam też czerwony i szmaragdowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja w tym tygodniu wygrałam 5 w konkursie Pana Lakiera na Instagramie. Bardzo podoba mi się ta seria :)

      Usuń
  9. Świetne :) Podoba mi się ten GR :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie delikatne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uważam że na ślub bardziej pasują takie cuda niż miliony cyrkonii jak to zazwyczaj bywa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdobienie, idealne na ślub :) Chociaż, jak myślę teraz (do ślubu mi baaaardzo daleko) to paznokcie pomalowałabym dzień wcześniej i trochę zaszalała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie bałabyś się, że coś ci w trakcie odpryśnie? :) Oczywiście, jeśli nie robiłabyś na hybrydach.

      Usuń
    2. U mnie raczej lakiery się dobrze trzymają, być może położyłabym harda pod spód, żeby przypadkiem paznokcia nie złamać, ale generalnie pracowałabym na swoich paznokciach zwykłymi lakierami :)

      Usuń
    3. Rozumiem :) Ja myślę, że w takiej sytuacji pomalowałabym wieczorem, żeby mieć więcej pewności, że nic się nie stanie :D

      Usuń
  13. Bardzo ładne i idealnie pasują na ślub ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny ten lakier! całość gra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kolor, a całe zdobienie jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super te naklejki,na ślub jak znalazł:) ta biała bardzo mi sie podoba - bedzie idealnie wygladac na pudrowym semilacu. zaraz zamowie te naklejki :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!