Stylizacje: Donegal x Lakierowe rewolucje #3

Cześć!
Przedstawiam Wam kolejne zdobienie inspirowane stylizacją z pokazów mody. Na brzoskwiniowej, perłowej bazie narysowałam różyczki. Po raz pierwszy rysowałam róże na paznokciach, więc proszę o wyrozumiałość. Jeśli macie jakieś rady, to piszcie w komentarzach, bardzo się przydadzą! :)
Wykorzystane lakiery: 7140, 7202, 7203.




I oczywiście zdjęcie, którym się wspomogłam :)


Jak Wam się podoba? :)

Poprzednie wpisy: #1 | #2.

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Wyszły bardzo ładnie jak na pierwszy raz - uwielbiam motywy kwiatowe na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaty na paznokciach uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyszły! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze :) i jak na pierwszy raz są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Różyczki wyszły bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspiracja świetna! I różyczki wyszły naprawdę bardzo fajnie-gratuluję :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. różyczki zawsze wychodzą super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Do różyczek to bardzo lubię wracać raz na jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie Ci to wyszło <3 uwielbiam takie odcienie ale jednak wolę te Semilackowe lakiery bo super się trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Hybryd nie noszę i na razie się nie zapowiada. Bardzo lubię swoje lakiery :)

      Usuń
  10. Słodkie i bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiałaś nameczyć się przy tym zdobieniu, nie wolałabyś tego zrobic na hybrydach ? Ja zamieniłam zwykłe lakiery na hybrydy i przepadłam, a moje semilaczkowe mani trzyma pare tygodni a nie kilka dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie tego zdobienia zajęło mi zaledwie 10 minut. Bardzo szybkie.
      Wolę swoje lakiery. Do tych hybrydowych nie jestem zupełnie przekonana :) I bardzo lubię często zmieniać kolor na paznokciach. Poza tym, wolałabym, by post pojawiały się z taką częstotliwością jak to jest teraz, a noszenie hybryd troszkę by mi to utrudniło :)

      Usuń
  12. Ślicznie wyszły, ja bym takich w życiu nie narysowała na papierze, a co dopiero na paznokciach ;) Pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś :) Zostaw ślad po sobie. Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pracy!
Nie umieszczaj linka do swojego bloga - to nie tablica ogłoszeń. W przeciwnym razie komentarz zostanie przeniesiony do spamu!